niedziela, 21 maja 2017

cześć Kochani

Tym razem nie mam nowych zdjęć swoich wytworów. Chciałabym się może delikatnie usprawiedliwić, ale też podzielić z Wami swoimi małymi radościami. A więc, wróciłam właśnie na chwilę do domku, ze szkolenia do nowej pracy (nie sposób wyrazić jak się cieszę z tej zmiany) i przez najbliższe 2 tygodnie kończę wcześniej rozpoczęty remont (no tak znowu...znacie mnie). A w tym NOWĄ PRACOWNIĘ krawiecką. Bajka! Nie mogę się doczekać efektów swojej pracy, i momentu w którym zasiądę przy nowym stanowisku i zacznę TWORZYĆ. Dzięki nowej pracy będę miała teraz więcej czasu dla siebie i dla swojej pasji do miniatur. Chciałabym się w tym nieustannie rozwijać, tak samo jak w pracy i w edukacji. Otworzyły się przede mną nowe możliwości, rozpoczął się czas o którym zawsze marzyłam. Wy też nie bójcie się sięgać po swoje marzenia, patrzeć poza horyzont, wykorzystujcie szanse i sami je sobie dawajcie. Warto pokonywać własne bariery, codziennie na nowo. Wiem, że niektórzy powiedzą "no tak łatwo ci mówić, bo nie masz zobowiązań, dzieci itp." Rodzina jest dla mnie najważniejsza, jak każdy mam swoje obowiązki, ale nauczyłam się, że nie warto w życiu ciągle tłumaczyć się, że czegoś się nie zrobiło bo... i tylko marzyć. Marzenia trzeba spełniać, sięgać po to na co zasłużyliśmy i wiedzieć żeby tej ręki nie wyciągać po to co należy się innemu. Znać swą wartość, ale cały czas się doskonalić, nie cofać się.. a będzie pięknie. Patrząc realnie, przed ponownym wyjazdem powinnam doszlifować mieszkanie, a nuż widelec zdążę jeszcze coś uszyć i zabrać to ze sobą, by zrobić zdjęcia w miejscach, które chcę dopiero odkryć. Chciałabym Was zasypać tymi zdjęciami :D buziaki

3 komentarze:

  1. cieszę się, że realizujesz siebie
    i oczywiście czekam na DESZCZ fot!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością i cieszę się z pozytywnych zmian :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej pracy i w remoncie. I masz rację, że marzenia trzeba realizować, bo nikt tego za nas nie zrobi.
    Czekam na nowe zdjęcia Twoich pięknych lal i strojów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń