czwartek, 6 października 2016

wiązania w stylu BOHO

Hah nie ma to jak złośliwość rzeczy martwych :) Cieszyłam się na powrót do blogowania. I wtedy całkowicie spalił mi się komputer. Aparat który dostałam od przyjaciółki nie ma więc z czym się połączyć kabelkiem, więc znów zaserwuję Wam zdjęcia z telefonu. Nie wszystko jednak stracone. oto co zrobiłam z torebki drugiej przyjaciółki, którą ta chciała wyrzucić. Myślicie że coś jest brzydkie, stare zniszczone i się już nie przyda? A może wystarczy odrobinkę wyobraźni :) Zawsze warto spróbować!





Chciałabym też niebawem móc pochwalić się Wam dwiema nowymi lalkami w kolekcji.. zaszalałam. Ale dwa lata nie kupowałam nic. A są piękne...

6 komentarzy:

  1. O rety... Całą tą sukienkę z torebką sama uszyłaś???! Jest niesamowicie piękna! Czy szycie takiego materiału jest bardzo utrudnione? Mam jakąś zniszczoną torebkę z imitacji skórki, może dałabym radę odzyskać część materiału i spróbować coś z tego uszyć. Zainspirowałaś mnie :) Czekam na kolejne projekty, no i przede wszystkim na prezentację nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka jest zrobiona bez użycia igły. Po bokach z przodu i z tyłu ma wiązania. W tym na bokach po całej długości. Jedyne co robiłam w skórce to dziurki. Torebka jest klejona :)

      Usuń
  2. Suknia oszałamiająca! Podobnie jak torebka! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem pod wrażeniem sukienki no i ciekawe jakie lalki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biustonosz w tej kreacji baaardzo
    działa na wyobraźnię, baaardzo!!!

    panienek i jam ciekawa okrutnie...

    OdpowiedzUsuń