czwartek, 11 sierpnia 2016

...Tęskniliście?

 Wiem, nie było  mnie ponad pol roku. Popsuł mi się aparat, laptop... itp. A gdy wracam w nocy do domu, nie ma mowy juz o szyciu. Wieki tez minęły od zakupu ostatniej lalki. Ale nie jest najgorzej. Umiem juz robić torebki. Byłam na zjazdach i czasem projektowałam.  Jestem 3 dni po operacji. Mam nadzieje odzyskać dawna pasje póki jestem na zwolnieniu. Moze coś zdziałam z tymi sprzętami. Brakowało mi Was.

W styczniu przegapiłam własne, już CZWARTE urodziny bloga. SZOK
W ramach skruchy, zmieilam cala szate graficzna bloga. Mam nadzieje, ze jest mila dla oka :)




7 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia prędko! Mnie brakowało twoich wpisów i przepięknych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia życzę i powrotu weny do lalkowania :) Altanka jest przepiękna, naprawdę wspaniała diorama do zdjęć, a lalka ma cudną sukienkę i fantastyczne buty. Będę wyczekiwała nowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo się cieszę, że wróciłaś!

    a na piątą rocznicę pewnie nam coś
    odjazdowego przygotujesz - może
    przegląd Twych piękności... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata graficzna prezentuje się bardzo ładnie, a te fotki... cudne... Lalka, kwiaty, lalkowe legowisko... Miód na me oczy :-) Życzę zdrowia oraz większej ilości czasu na sprawy lalkowe :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim cudnym miejscu aż chce się odpoczywać! Piękna dziewczyna w cudownej sukience! Altanka boska! Wracaj do sił i częściej pokazuj te swoje piękności!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie się doczekałam kolejnego posta od ciebie a w nim jak zwykle piękna laka w ładnej oprawie. Mam nadzieje ze będziesz tu zaglądać częściej.
    P.S.Zapraszam do mnie na Candy - do 1.09 można wygrać lalkę OOAK.

    OdpowiedzUsuń