poniedziałek, 13 lipca 2015

Lady Elsa Lin

Zakupowe szaleństwo dopadło chyba nie tylko mnie.. jest okres wyprzedaży i można nabyć mnóstwo pięknych rzeczy w atrakcyjnych cenach. Tak więc zamówiłam komplet mebli do swojego pokoju, komplet ubrań do szafy.. i już miałam nic nie kupować..ale zobaczyłam to lustro/parawan. Krzyk "ojej w skali lalek!" i już nie było odwrotu.. jak zwykle.
Sukienka szyta dwa dni temu.. miała być zwykła tuba z koronką przy dekolcie, wyszło JAK ZWYKLE.. bling bling i zakładki. Nie jestem dobra w planowaniu :P











11 komentarzy:

  1. Cudna sukienka ! I piękna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te twoje zdjęcia w stylu "romantycznym", piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i romantycznie! Bardzo mi się podoba Elsa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonała modelka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie. Sukienka wyszła super.
    | tego lustrzanego parawanu gratuluję i zazdraszczam ;)
    Moje lalki też by chciały...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki słodziaki, w sumie nigdy się nie zastanawiałam nad tym czy mam jakiś styl, a tą romantyczność w życiu trochę zdusiłam. Przynajmniej w hobby mogę się nią posługiwać bezkarnie. To najlepsze hobby pod słońcem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lustro zachwycające!
    sukienka smakowita!
    modelka intrygująca!

    OdpowiedzUsuń
  8. A można wiedzieć gdzie kupiłaś to lustrzane cudeńko? Marzy mi się takie :) Sesja jak zwykle wspaniała, sukienka powala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, piękne dioramy. Podziwiam, bo choć sama mam sporo pięknych lalek, nie potrafię ich tak pięknie pokazać. A na dioramę chociaż mam pomysł, to ciągle się tylko przymierzam :(

    OdpowiedzUsuń