czwartek, 18 czerwca 2015

ALTANA 1/4 - postępy

Do czarnej klatki dla ptaków i ociekacza do naczyń, dokupiłam jeszcze świecznik (na nogę do stolika), kwiaty, kamienną mozaikę i trochę tkanin.. Altana wymaga jeszcze mnóstwa pracy, ale lubię co chwilę robić przymiarki i dokumentować postępy w pracach. Lubię też gdy inni nie widzą jedynie gotowej dioramy, ale mogą towarzyszyć mi w jej tworzeniu. To jest najlepsza część zabawy. Później też będzie sporo... przy robieniu sesji zdjęciowych :)

Efekt mnie troszkę zaskoczył, jest dość cukierkowo.. ale w moim domu są same kobiety i nawet Kici się podoba :) A Wy jakie macie wrażenia?


Kwiaty przemieszałam (pozamieniałam pojedyncze kwiatki na gałązkach) by uniknąć brzydkich plam barwnych. Gałązkę która pnie się aż na sufit dostałam w prezencie na ostatnim Lubelskim zjeździe od kochanej Annettet :* Tkaniny póki co tylko rzuciłam na stelaż z ociekacza, szycie jeszcze przede mną. Tak samo zrobienie blatu stolika, dołożenie kwiatów czy kosmetyka kamiennej posadzki. 

Dla tych którzy nie orientują się w skali. 
Diorama jest w skali 1:4 
Lalka ma 42cm wysokości
Altana 80cm

Malutka oranżeria stojąca obok jest w skali 1:6
idealna dla lalek wielkości Barbie.





6 komentarzy:

  1. Jedyny minus, że zajmują sporo miejsca, ale ogólnie są bardzo ładne, no i fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mając tak skromną kolekcję w porównaniu do innych, mogę sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa. Ale jak każdy narzekam na brak miejsca ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i zajmują sporo miejsca, ale warto mieć takie cudo! Ta piękna dziewczyna we wnętrzu prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie urządzona altana- zwłaszcza kwiaty ładnie się komponują. Czy możesz zdradzić gdzie kupiłaś mozaikę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienne mozaiki są w każdym markecie budowlanym, ta jest z Castoramy. Zużyłam 1,5 kratki.

      Usuń
  5. urokliwy zakątek powstał ♥

    OdpowiedzUsuń