poniedziałek, 3 listopada 2014

To wiosna, to nie błąd :)

Czuję że życiowo rozkwitam. Jesienna chandra mnie nie dopadła tego roku. Mam energię do pracy, mnóstwo pomysłów. Wszystko zmienia się u mnie na lepsze. Na pewne problemy i na pewnych ludzi szkoda mojego życia. Niech się gotują we własnym sosie, a ja idę dalej. Rozwinęłam skrzydła i już się nie zatrzymam.
Dlatego dziś nie będzie jesieni, będzie zestaw wiosenny. Uszyty już kawał czasu temu, ale jeszcze wielu rzeczy nie zdołałam Wam tu zaprezentować.
Życzę Wam takiej wiosny w sercu jak jest u mnie :)





7 komentarzy:

  1. Miło się czyta takie posty, 3mam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your girl, she is beautiful! That dress is great!
    Have a lovely day! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, taką Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smakowita ta musztardowa wiosna, bardzo...

    OdpowiedzUsuń