niedziela, 30 listopada 2014

Andrzejkowy zjazd kolekcjonerek lalek u mnie :)

To był super dzień :) 
W spotkaniu uczestniczyły AnnCollection, Kate z Barbie Dream, Żenia (Jenka), Magda, Ewa oraz Annettet :) 
Dziewczyny przyjechały rano z wielkimi pudłami lalek, w progu na każdą z nich czekała oczywiście Kicia. Ustawiłyśmy lalki na regale, każdy przyniósł jakiś smakołyk a ja w międzyczasie zrobiłam gorący obiad. Mama stwierdziła że nasz regał nigdy nie wyglądał tak pięknie :D Wiele razy chciałam by przyjechała na nasz zjazd razem ze mną zobaczyć te wszystkie cudeńka, no ale jak nie przyszedł Mahomet do góry, przyszła góra do Mahometa. Wpadła też nasza Marysia ze swoimi dziełami Decoupage. Wszystkie wymieniałyśmy swoje doświadczenia, szczególnie w szyciu dla lalek. Wróciłyśmy nawet do wspomnień z dzieciństwa, do tego jak mamy szyły dla naszych lalek albo robiły nam sweterki na drutach czy rajstopy z warkoczem. Atmosfera spotkania była wyjątkowa. Najadłyśmy się jak bąki i powymieniałysmy cudeńkami dla naszych lalek. 
Było pełno uroczych wielkookich Blythe cudnie odzianych przez dizewczyny (mama się nimi zachwyciła niezmiernie), Były chyba wszystkie 16" Hanne od Integrity Toys, w porównaniu najbardziej zachwyciła mnie szatynka z fuksjową szminką. Zresztą zobaczcie wszystkie sami - było czym cieszyć oczy :) 
Lepsze zdjęcia zobaczycie u Kate z BarbieDream
Ja dziś nie dopisałam z aparatem :P



















11 komentarzy:

  1. No, że tak powiem krótko... WOW!
    Matko, ale zgłodniałem, jest w pół do pierwszej w nocy, a ja bym pochłonął tort - CAŁY!!! No wiesz co? Musiałaś prawda... A idź... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort był jeszcze smaczniejszy niż jego wygląd. Wpadaj do Lublina to jeszcze na zapiekankę się załapiesz :D

      Usuń
  2. U Ciebie na zdjęciach widać jak to wszystko wygląda, a i tak brak ujęćTwojego pokoju i pracowni, a to dopiero jest.... :) Dzięki za przemiłe spotkanie :)

    Marcinie będę keszcze bardziej okropna i powiem Ci, że tort był naprawdę przepyszny, dawno nie jadłam tak znakomitego ciasta <3 Teraz spokojnie może Ci zacząć burczeć w brzuchu :p Mam nadzieję, że sąsiadów nie pobudzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kiedy robicie następne spotkanie, bo też zgłodniałam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się wymyśli :) pewnie już w 2015.

      Usuń
  4. to i ja wpadam na tort!! super spotkanie, aż ślinka cieknie i nie tylko do jedzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, wszyscy są u mnie mile widziani :)

      Usuń
  5. no extra spotkanko ...i bombowe lale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamma mia, patrzę na ten tort, patrzę i łzy mi płyną, że już go nie ma! Taki piękny tort! Przy nim uroda nawet tych najwspanialszych i najelegantszych lalek całkowicie wysiada :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj strasznie żałuję, żem z drugiego końca Polski bo bym do Was chętnie wpadła! I dodam, ze nie ze względu na widok takich pyszności, tylko na towarzystwo :) Wasze i lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego mam jeden wolny pokój, więc zapraszam :)

      Usuń