poniedziałek, 27 października 2014

Sklep Disney'a od środka - Dublin

Disney.. dzieciństwo, marzenia..świat pełen magii i miłości.
Pamiętam jak mama przynosiła mi kasety VHS z bajkami, jak pierwszy raz byłam w kinie z rodzicami na filmie Pocahontas.. Pamiętam do dziś scenę z bajki Chip&Dale w scenerii nocnej, pełnej cudownych roślin, nad wodą, powalone drzewo i mnóstwo świetlików.. i jak osa ciągle żadliła Donalda w tyłek, a ten z kolei pluł pestkami z arbuza :D
Byłam zakochana w sceneriach starego Disneya.. zastanawiałam się jak można narysować coś tak pięknego. Później sama starałam się rysować. Mama codziennie kupowała mi nowy blok, a przed wieczorynką układałam wszystkie rysunki w rzędach na dywanie w pokoju.
Wiele się Disneyowi zarzuca, że dziewczynki jako dorosłe kobiety potem marzą o rycerzu na białym koniu i o wielkim pałacu. Jedna z głupszych rzeczy jaką słyszałam.
Stary Disney miał prawdziwą magię. W dorosłym życiu chętnie do niej wracamy.
Dziś wkroczyła do bajek grafika komputerowa, nowe postacie są bliźniaczo-podobne. Ale wciąż nie można odmówić Disneyowi uroku. Wielu dorosłych widząc drzwi sklepu Disney'a odczuwa wielki sentyment :)
My z siostrą też nie mogłyśmy się oprzeć by nie wejść do środka!
Sorry za kiepskie panoramy ale kręciłam się tam jak szalona..




 urocze maluchy !


 Zestaw księżniczek na choinkę : 110 euro

 pojedyncze sztuki 16 euro - diabeł mnie kusił ale się powstrzymałam





 Z przyjemnością kupiłabym taką "szmaciankę" dziecku

 drugi poziom i znowu króluje tam bajka Frozen
schody całe migotały jak rozgwieżdżone niebo :)
 ELSA i ANNA 16" za 40 euro. 
 Kącik multimedialny dla dzieci :)

Druga bajka która wybijała się na tle sklepu to "samoloty".

Szkoda że tak mało było reszty bajek Disney'a w Disney'u.

2 komentarze:

  1. Śliczne te ozdoby choinkowe! Chciałabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w te wakacje byłam w Paryżu i tam jest znacznie większe nawiązanie do starego Disneya ! Wręcz pokochałam ludzkich rozmiarów , tańczącą myszkę i żyrandol oraz kryształowe schody rodem z kopciuszka !

    OdpowiedzUsuń