niedziela, 21 września 2014

Kolejny zjazd kolekcjonerów lalek w Lublinie :)

Dziś kolejna z najfajniejszych niedziel, bo miniona w fajnym gronie i w super atmosferze lalkowego hobby :)
Obecne były Jenka, Annettet, AnnColetion, Magda, Ewa, Marysia, Kawkana i jej  śliczny i najmłodszy uczestnik zjazdu 3-miesięczny Michaś - który zaliczył już drugie takie spotkanie w swoim życiu i aż rwał się do rozmowy :D
Gaduły z nas straszne, mogłybyśmy tak co tydzień, gdyby się dało. 
Mi przed samym zjazdem padły obie maszyny (tradycyjnie) i 4-5 outfit'ów zostawiłam nieskończone w domu. Szkoda, ale i tak mam ręce pełne roboty, czeka mnie customizacja kilku lalek :) 

Buzie w pikselkach oczywiście. 





 Ostrożnie - to zdjęcie TUCZY


Obrazki, pocztówki i inne gadżety - Maryś pełna profeska !

"Liluś" autorstwa Marysi, najsłodszy miś jakiego widziałam.

piękna FR Dasha IT



 Miniaturka od Zuzankowo :) 



 19" lalka CED. Nie wiedziałam że są tak duże, a ta ma piękne kości policzkowe.



 I na koniec moja tonner Gina złodziejka wigów, najbardziej spodobała mi się w platynowym blondzie ( SERIO :D )

Bardzo fajnie było się znowu spotkać, następnym razem widzimy się u mnie !!!! =^;^=

7 komentarzy:

  1. Great pictures of beautiful dolls, thank you for posting these :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te artystyczne misiaczki, obrazki i pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wystawa! Spotkanie zorganizowane bardzo profesjonalnie. No i rozpiętość prezentowanych lalek - bardzo konkretna, prawie same high class fashion dolls :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamuniu - ja chcę lisicę, lisiczkę, Lissy :D
    u kogo można zamówić rude maleństwo?
    bym ją ubierała, obywała i do snu utulała <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisiczka od razu trafiła do Jenki - tworzą parę idealną :)

      Usuń
    2. a jeśli chcę większej - u kogo, link, blog? mogę zamówić? kocham lisy - a tego pluszaka nijak nie mogę znaleźć :(((

      Usuń