wtorek, 26 sierpnia 2014

Szał butów 1/4 :D

Kobiety kochają buty do szaleństwa, każdy to wie :) ale zguba tym które zbierają lalki, bo miniaturowe buty przyprawiają o jeszcze większy zawrót głowy ! 

W lipcu/sierpniu odwiedziła mnie siostra i co wyjęłyśmy na pierwszy ogień ? 
"zobacz jakie mam śliczne buty!" No i tak to porównanie u nas wygląda :D 

 Zaszalałam jak nigdy.. kupiłam aż 9 par (a w planach mam kolejne) xD
BO ILEŻ MOŻNA FOTOGRAFOWAĆ LALKĘ DO KOLAN I ODMAWIAĆ SOBIE SESJI PLENEROWYCH ?
Mając 8 lalek w tej skali brak butów (czy też ich śladowa ilość) zaczął mi nad wyraz doskwierać.
1. 

2.

3.

4. Fuksja (ja przeciwniczka różu chyba się starzeję) jestem w nich zakochana

5. Ile razy mi takich brakowało do moich sukienek

 6. 

 7. załapałam się na ostatnią parę :)

8. Jakieś w miarę uniwersalne zawsze się przydają.

9. Te lub podobne już kiedyś zamawiałam dla Kate

Nie mogę się doczekać listonosza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 komentarzy:

  1. Wow, faktycznie śliczne! Aż sama nie wiem które najładniejsze! Świetny zakup, bez wątpienia da więcej możliwości w pozowaniu lalek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fabulous shoes (the big one too :-) )!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ja też mam małego bzika na punkcie butów, zarówno własnych jak i tych lalkowych. Piękne wszystkie, ale zielone szpilki i buciki za kostkę w pepitkę, mrrrraaał :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szał :D Czarne i białe sandałki na szpilce są bombowe! A te ostatnie to naprawdę dobry wybór :) Moje ulubione lalkowe buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. az mi sie gorąco w okolicy serca zrobił, z tym listonoszem oj jak ja cie rozumiem
    cudne buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty. Piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne buty! Najładniejsze te różowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! świetne! podałabyś namiar na sprzedawcę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fuksja obłędna - i jeszcze ta faktura!
    a ciapkowate z serduszkiem wyciętym - mniam!

    OdpowiedzUsuń