czwartek, 12 czerwca 2014

Tonner DEJA VU + porównanie ciałek

Przedstawiam Wam Tonner Deja Vu Penelope Brewster,
 która przyjechała do mnie w wersji nude 
( bo firmowe ubranko całkowicie nie przypadło mi do gustu) 
Jest to już ósma szesnasto-calowa lalka w mojej kolekcji ( nie wiem jakim cudem! ).
Mimo zaawansowanego remontu mieszkania poświęciłam dzisiaj trochę czasu na zrobienie zdjęć. 
Cieszę się z jej zakupu chociaż przesyłka i opłaty importowe mnie dobiły :( Czasem myślę że mogłam kupić np rower, albo jakiś mebel, np biurko do domu zamiast nowej lalki.. ale korzystam póki jestem panną bez zobowiązań, a co! Mogę zaszaleć. 
A więc pocieszcie się trochę razem ze mną z mojej głupoty :) 
P.S. 
Nie żałuję... :P











 ***********
PORÓWNANIE CIAŁEK :
Wszystkie modelki to lalki 16" (ok. 40-43 cm wysokości)
1. Tonner Deja Vu - Penelope Brewster (redhead)
2. Tonner Antoinette - OOAK Gina Definitely Downtown
3. Integrity Toys Tulabelle - Yeti To Wear.
4. Integrity Toys FR16 - Anais McKnight
Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16
Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Tonner Deja Vu     Tonner Antoinette     Integrity Toys Tullabelle     Integrity Toys FR16

Integrity Toys Tullabelle    Tonner Deja Vu      Integrity Toys FR16    Tonner Antoinette  

19 komentarzy:

  1. Lalka jest naprawdę bardzo ładna.Nago nie odstrasza , figurkę ma uroczą.Ale jakos nie budzi we mnie potrzeby posiadania.Na całe szczęscie:)))
    Gratuluję nabytku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście, bo to niestety jedna z tych po której zakupie człowiek zostaje totalnym bankrutem..

      Usuń
  2. piękna lalka :) fajnie ząbki pokazuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowgo nabytku! Podoba mi się jej ciało - jest taka dziewczęca. Ale chyba wolałabym Antoinette :)
    OkiemLalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boska :) Najładniejsza Deja Vu ze wszystkich :) To teraz tylko czekać na jakieś kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podoba mi się jeszcze inna ale to nie teraz..

      Usuń
  5. buziaczek słodki bez dwóch zdań - ale nie mogę ciągle opędzić się od pierwszego skojarzenia z - proszę o wybaczenie! - monsterkami...
    urocza ale i ja nie ulegnę tej epidemii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak kojarzy, jej ciałko ma ten sam wdzięk.

      Usuń
  6. a mnie się DejaVu bardzo podoba! <3 dziękuję za zamieszczone porównanie!! jest bardzo pouczające i przydatne wiem teraz co i jak :D Lali zazdroszczę i z niecierpliwością czekam na Twój pomysł na nią :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że porównanie przyniosło pożytek chociaż jednej osobie. A pomysł jest, tylko nie mam możliwości by go w najbliższym czasie zrealizować.

      Usuń
  7. myślałem, że bardziej się różni od standardowych antosiek. Mimo to chce!! Obojętnie, bo strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym porównaniu wypadła słabo, ale na żywo.. Byłam w szoku, całkiem inne proporcje, dużo większa głowa, ciałko przybiera nieznane antośkom pozy. Biuścik dużo mniejszy, nogi pięknie wyrzeźbione, nie takie kluski jakby miała opuchnięte po całym dniu łażenia. Spójrz na kostki w nogach.. Czoło nie jest zupełnie gładkie, ma wyrzeźbione kości jarzmowe.

      Wiem że teraz zabiłam jej urok lampą błyskową, ale na najbliższej sesji plenerowej pokażę Wam te wszystkie detale :)

      Usuń
    2. I tyłek jak po przysiadach..

      Usuń
  8. Ta Deja Vu jest zdecydowanie najpiękniejsza i bardzo chętnie bym ją widziała u mnie w domku :) Ale chyba jeszcze muszę sie trochę wstrzymać z powodu ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest i coraz bardziej ją chcę. Taka delikatna i dziewczęca, ale muszę się trzymac mojej listy niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Deja Vu to pierwsza Tonnerka, która tak naprawdę, naprawdę mi się podoba, bo jest taka dziewczęca, podczas gdy inne Tonnerki poważne i dorosłe, choć też piękne. Jakie to szczęście, że zbieram 12-calowe llaki, bo zaraz bym ją kupiła i jadła trawę przez najbliższe tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń