wtorek, 13 maja 2014

Moje bujanie w obłokach.












***

11 komentarzy:

  1. świetny pomysł na huśtawkę :) szkoda, że bolesny upadek na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))))))))))

    widze ze masz muzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się Wam szybko nie znudzi, bo mam na nią MNÓSTWO pomysłów. Ta lalka to kameleon i jeszcze tego nie pokazałam.. czeka ją wiele przemian i różnych wcieleń.

      Usuń
  3. She is gorgeous, even when she fell.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely doll in a lovely setting. Did she rise too close to the sun like Icarus did? So sad, the fall.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja i ciekawy pomysł na nią. Poprzednia też mi się bardzo podobała. Nie mogę tu wchodzić, bo jak się naoglądam to też chcę takie lalki ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful clothes , senes and photos!

    OdpowiedzUsuń
  7. lala rozkwita - jako i pomysły na nią? wspaniała wiosna, cudowny klimat życiowych epizodów - uniesienia jeno chwilę trzymają się nas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie fotki i pomysł :-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń