niedziela, 27 kwietnia 2014

Tulabelle Yeti - wypad za miasto


Tak się dziwnie złożyło że w Wielkanoc wypadały moje urodziny, co by je choć trochę poczuć tego dnia 
Młody zabrał mnie z Tulą i aparatem na wycieczkę.

*UBRANKO SZYŁAM JA*

 Tulka miała więc okazję zwiedzić ruiny zamku

 Niestety nie pozowała do zdjęć zbyt długo, bo jej maleńkie rozmiary budziły zbyt wielkie zainteresowanie wśród turystów..


 Poszliśmy więc wszyscy nad staw przez pobliski lasek, gdzie Tula spotkała wiewiórę :)



Wszędzie rosły kępy cudownych zawilców - te kwiatuszki są magiczne..


Gdy wyszliśmy z lasu było już bliziutko do wody..
i pięknych widoków :)


 Gdy M zastawiał przynętę na ryby, Tulka zaczęła wariować na molo.

 Tak się zaprzyjaźnili że na końcu bździągwę uraczył częstonem, przez co poczuła się chyba zbyt pewnie i musieliśmy ją zawinąć z powrotem do domu :P





Tuli czasem odbija, ale to dlatego że na co dzień przebywa wyłącznie w towarzystwie Tonnerek i panna czuje że od nich odstaje.
Dlatego niebawem dołączy do niej koleżanka z rodzinnych stron. Już jutro wyrusza w podróż do Polski. 
Oby dotarła bezpiecznie ... 


10 komentarzy:

  1. Śliczne foty! Marzy mi sie żeby zrobić sesje na dworzu ale kiedyś mi to łatwiej przychodziło teraz jakoś mi głupio przed ludźmi i musiałabym w jakieś ustronne miejsce sie udać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdjęcia! A propos dworca: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb838760634935ca.html

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia ale historia szaleństw panny Tuli najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia super, najbardziej mi sie podoba to z dużymi nogami na pomoście

    OdpowiedzUsuń
  4. nie deprawujcie czarnulki! to, że nie udało się jej złapać wiewióry jeszcze nie spisuje jej na raty... tak dekadencko wyglądała na molo, jakby fale się tylko jej słuchały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka piękna, ubranie piękne, fotki piękne. Ale gdzie jest ten zamek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wycieczka :) Dziewczyna się trochę rozerwała :) Piękne zdjęcia! Mieszkasz w pięknych okolicach!! A jakiego zamku są to ruiny? Gdzie macie takie piękne widoki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie widoczki i zamek są w Bychawie, niedaleko Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu ... drugi koniec Polski! ale jak będę w okolicach z miła chęcią obejrzę! Uwielbiam takie klimaty <3

      Usuń
  8. Piekne zdjecia....i modelka...

    OdpowiedzUsuń