czwartek, 2 stycznia 2014

Zmiany !

Jak ja czegoś na blogu nie wykasuję albo zdania nie zmienię tzn że umarłam albo to włamanie :P
Jak najbardziej dalej będę się odmóżdżać dzięki lalkowemu hobby. 
Zmieniłam NAGŁÓWEK ...nie przemyślałam tego jakoś specjalnie, ale gdyby kogoś kiedyś natchnęło by stworzyć mi inny to bardzo proszę. Dodałam parę gadżetów na panelach bocznych, zmieniłam swój przestarzały opis (na dole), a nawet umieściłam w miniaturze swoją pyzę. Do tego gdyby ktoś miał pilną potrzebę może skorzystać z formularza kontaktowego. 
Skąd ta zmiana? 
Moja koleżanka zrobiła mi noworoczną niespodziankę, dzwoniąc z życzeniami oznajmiła mi że zgłosiła mnie do konkursu.. To było niesamowicie miłe i budujące :) Skoro inni tak doceniają to co robię, czemu sama mam odsuwać swoją pasję w cień.. no jakoś nie mogę! 
Ostatnio fakt rzadko nocowałam w domu, więc nawet nie byłoby jak usiąść do maszyny..ale postaram się zrealizować choć jeden pomysł z 1500.. (trzeba mieć w końcu realne postanowienia :P )
A i chyba muszę się jakoś wytłumaczyć z braku zimowych sesji które Wam obiecałam.. 
Dokładnie 7 grudnia mój balkon kazał zimie wyp**lać :) 

3 komentarze:

  1. Zmiany są konieczne w życiu każdego człowieka, nie poddawaj się dziewczyno i walcz o swoje, hejterów miej głęboko w "d....", bo nie warto się przejmować ludźmi zza ekranu monitora, którzy często wypisują co im ślina na język przyniesie. Dobrze, że masz odwagę mówić otwarcie o obłudzie, fałszywości i podłych zagrywkach wielu lalkowiczów. Pod tym względem się nie zmieniaj, trzymam kciuki za powrót do zdrowia chłopaka, bądźcie szczęśliwi i wszystkiego dobrego w nowym roku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze. Oczywiście można się schować w ciemnym kącie i wypłakiwać oczy, ale to nigdy nie pomaga bliskim, na którym nam zależy, tak więc - do boju i nie daj się zjeść smutkowi.

    OdpowiedzUsuń