piątek, 17 stycznia 2014

Lalki opanowały salon - meet - Lublin :)

Razem z Annettet, Kate i Ewą spędziłyśmy bardzo miłe popołudnie. Gdy za oknem topniał śnieg i była niesamowita plucha, Annettett rozpieszczała nas słodkościami, a nasze lalki w tym czasie opanowały jej salon :) Były wszędzie, na meblach, na dywanie, a jedna nawet wplątała się w firankę :D Mnie totalnie zauroczyły drewniane krzesełka, ławeczki i inne mebelki które zrobił mąż naszej gospodyni :) Równie wielkie wrażenie zrobiły tony tkanin w urocze motywy idealnie poskładane w kosteczkę..co dla mnie wydaje się nieosiągalne :P

Zacznę od końca :) sesja FR16 Anais należącej do Kate, lalki którą kiedyś kupiłam ale nie dostałam (giń przepadnij sprzedawco) żartuję.. Wciąż na mnie działa i wciąż jestem skłonna się dla niej wyzłocić. Zresztą która lalka lepiej prezentuje się w firance :P Bielizna spod ręki guru AnnCollection :)




A tu zdjęcie grupowe, druga połowa lalek była macana, przebierana itd.. :)


Antośka z oryginalnym makijażem i jej bledsza wersja przemalowana przez Monochrome. 

Jedna z ładniejszych Poppek i dyniogłówka od Tonnera


Tulka rozgościła się na kolanach Kate :)


Przeurocze odpicowane Blythe, uwielbiam je szczególnie oglądając na zdjęciach.

























Dziękuję Wam dziewczyny za miłe towarzystwo i wieczór oderwany od rzeczywistości :)
Po takim spotkaniu zawsze jest lekko na duchu ^^
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. I ja dziękuję:) Było miło i sympatycznie!!!!!!!!!!! Fotorelacja Wyszła Ci Cudownie. Jestem zadowolona i z towarzystwa, i miłej pogawędki ( na różne tematy) i całego piątkowego popołudnia.:):):):) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 zdjęcia na firanie powalają!!! <3 super spotkanie i piękne lalee

    OdpowiedzUsuń
  3. To było strasznie przyjemne popołudnie :) I jak widać 16 dominują już na naszych spotkaniach :)
    Ps. Tula wygląda bosko! Ale moje kolano... jakieś takie niewyjściowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i to wszystko przed moim nosem... XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Kocham takie delikatne, ale jednak z charakterem lalki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki Anais suuuper ! Przez te fotki zachciało mi sie jej ;-) A niech to :-/
    Fajne mialyście spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Anusia w firance... Mrrrau!

    OdpowiedzUsuń