sobota, 16 listopada 2013

Tonner Uchi - Soto Freedom For Fashion - po krótkiej przerwie.

No to troszkę mnie nie było :) Moje ostatnie posty to w sumie same ogłoszenia. 
U mnie wszystko wywróciło się do góry nogami. WYZDROWIAŁAM (edit z 2014-a jednak k*** jest gorzej niż było), zaczęłam dużo wychodzić z domu, kupiłam dziś open karnet na fitness :D
A lalka która ostatnio do mnie przyjechała w stanie jak prosto od producenta :)





Twórca lalki - Robert Tonner i jego prezentacja

Sama suknia też jest piękna, to doskonała baza pod całe mnóstwo stylizacji.
DOKLEIŁAM JEJ RZĘSY
bo mi ich u niej mocno brakowało

Uchi-Soto silnie kojarzy mi się ze stylizacją jednego z moich ulubionych projektantów


A tu moje wszystkie 16tki, miałam mieć jedną lalkę w skali 1:4 i nie sądziłam że tak dobrze poczuję się z tym rozmiarem. 

Nie mam totalnie chęci do robienia zdjęć, więc nie przykładam do nich zbytnio uwagi co pewnie widać..ale przeżyjecie :P

No a tak wygląda właścicielka bloga - czyli ja (wstawiam bo MOGĘ xD )



buziaki :D

6 komentarzy:

  1. Ileż pozytywnej energii z tego wpisu bije :) No i oby tak już zostało!
    A z tej nowej fajna babka, ale ja generalnie azjatycki typ urody strasznie lubię, to mało obiektywna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. As you say on the video very beautiful doll and amazing details. congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jej kurteczka, chętnie bym miała takie coś dla lalek w skali Barbie :)
    Fajne masz dziewczyny, każda inna, każda w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I love your new doll. She is wearing a pretty dress. I'm happy for your positive energy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotka ta nowa :) ty zresztą też :)
    Cieszę się, że zdrowiejesz :) no i trzymam kciuki za nową znajomość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o takie wpisy chce się czytać, kipiące radością! Oby tak pozostało! :]]]]] Piękna gromadka ci się tworzy!

    OdpowiedzUsuń