poniedziałek, 18 listopada 2013

Czochraj !

No teraz ja coraz częściej w biegu, a Kicia jak widzicie ma to pod ogonem i nic tylko chciałaby być głaskana :) Ma już ponad 10 lat ale chyba za często sztacha się poranną kawą i nic ze swojego wieku sobie nie robi.

Nie tylko Kicia narzeka na to że nie poświęcam jej czasu. Moje lalki idą w odstawkę. Pasja jest super i fajnie ją mieć ale nie kosztem innych rzeczy. Muszę skończyć 5-6 obrazów które zaczęłam..i tylko zaczęłam,
oo takich :

Znaleźć pracę, zdać parę egzaminów zawodowych z innej szkoły iii schudnąć :P
Także mili Państwo czeka mnie pełen wycisk. Na lalki czasu NIE MAM. 
Trzymajcie kciuki żebym to wszystko ogarnęła.

Może ktoś chętny wygłaskać mojego zaniedbanego kota molestującego wiecznie szlafrok i umierającego z braku miłości ? :P
Mnie i tak nie ma w domu :D

A co do drugiego bana na rodzimym forum - cóż każdy swoje racje ma ;)
Nie, nie jest mi żal. Mnie też nikt nie przeprosił. Rozpamiętujcie dalej, ja wolę normalnie żyć :)

Anonimku uprzejmie informuję że nie czytam takiego komentarza dalej jak do 5 pierwszych słów.. a rzeczy których nie czytam nie publikuję.

4 komentarze:

  1. Przykra sprawa z forum. Cieszę sie,że podchodzisz do tego optymistycznie.
    Kotek prześliczny!
    Powodzenia w realizacji Twoich planów! Najważniejsze, że masz pomysł na siebie, wiesz co chcesz w życiu robić. Mam nadzieje, że Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów życzę:)
    Kota bym chętnie wyczochrała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wirtualnie głasku, głasku kicię-może się kiedyś uda w realu.
    Obraz z lalką leżąca na pudle? wyszedł całkiem, całkiem. Takie kształty mieć to i ja bym chciała...
    A Tobie Agnieszko, życzę powodzenia. A i rozciągnij dobę 30 godz i znajdź czas na lalki..he, każdy by tak chciał.:) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. malowidła ciekawe, jakąś wystawę to będzie można obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń