czwartek, 26 września 2013

Zapowiedź

Wygrałam aukcję.. spontanicznie, bez sensu, mega okazjonalnie za psi grosz (!!!) 
I jestem w szoku że udało mi się to bez walki, bo sądziłam że żadnych szans na jej wygranie nie mam, a cena urośnie do niebotycznej sumy...( Ta lalka w ubranku z przesyłką kosztuje blisko tysiąca...więc jakim cudem?!) a tu wszyscy o aukcji jakby zapomnieli..O_o kliknęłam bo myślałam że i tak nie wygram..
 zresztą nie zależało mi na tej lalce.. jakoś tak dziwnie mi z tym.. 

ale i tak będę mieć nerwa by znowu jaj z przesyłką nie było. Choć zakup u super-sprzedawcy.

A mowa o Tulabelle Yeti to wear 16" Integrity Toys


6 komentarzy:

  1. Ooooo ! jaka śliczna :) gratuluję :D
    Ja tak kupiłam kuchnię barbie (z 1972 chyba) na eba-yu jej cena wahała się od 99 -250 dolarów (nie wiem czemu???) a ja kupiłam taką samą na naszym all za 51 zł z przesyłką :D
    Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że ze zdrówkiem już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranko i lalka bardzo mi się podobają :)
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z TUL która mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna lalka. Gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją mam, świetna jest, ale trochę mi jej grzywka przeszkadza, gdy robię jej zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń