niedziela, 25 sierpnia 2013

Phicen - wady i zalety

Ja nie miałam kogo zapytać, dlatego teraz podzielę się z Wami tą wiedzą.

Zalety:
- hiperrealizm lalki
- 33 punkty artykulacji ukryte pod cyber-skórą -skrętna talia i szyja
-miękkie jędrne ciało w dotyku - aksamitne (do czasu)
- wymienne sculpy (wigi/peruki) i oczy
- wymienne dłonie i stopy.
-ogólny wygląd.
-można jej malować i zmywać paznokcie :P

Wady ( !!!)
- stawy łatwe w uszkodzeniu
- punkty artykulacyjne wymagają użycia siły i głośno strzelają/pykają
- Mojej lalce od razu wyskoczył staw biodrowy i noga nie jest już całkiem sprawna (nie da się tego naprawić)
- Po pierwszym zetknięciu z wodą skóra staje się lepka - jakby tworzywo się rozpuściło, nie pomaga długie suszenie, nie można jej osuszyć przecierając np ściereczką.
- skóra łapie dosłownie każdy meszek - nie czepia się do niej tylko gazik chirurgiczny.
- Po każdym zdjęciu ubranka trzeba lalkę myć bo jest w kłakach przez co skóra staje się b. lepka
ale znalazłam sposób:
TA LALKA WYMAGA PIELĘGNACJI niczym kobieta
aby skóra się nie lepiła używam pudru łagodzącego Nivea baby, lub zwykłego talku. Za każdym razem trzeba go w nią wetrzeć dopiero wtedy można dotknąć lalki bez obaw i na powrót jest aksamitna w dotyku.
- głowa składa się z dwóch części, normalnie nie trzyma się kupy więc wymaga sklejenia.
Lalka posiada brzydkie łączenia w nadgarstkach i kostkach które trzeba koniecznie czymś zakryć.
-tą lalkę ciężko ubrać, najlepiej szyć samemu ubranka bo ma dużo większe obwody niż pozostałe lalki w tej skali.- ciężko na nią włożyć ubranko bo tkanina nie ślizga się po ciałku.
- buty - lalka ma duże stopy, pasują na nią buty od kena basics.
w niektórych miejscach na ciałku widać zatopione okruchy plastiku np. pod cyckiem czy na żebrach - lepiej tego nie usuwać bo powstaną dziury.
W pachwinach są kwadratowe części mechanizmu, które niestety przebijają skórę przy poruszaniu mechanizmem.

Mam nadzieję że ten opis będzie pomocny w ewentualnym zakupie takiej lalki.
Mimo licznych wad i tak ją uwielbiam!

8 komentarzy:

  1. Uważam, że bardzo pomogłaś wszystkim którzy ewentualnie rozpatrują kupno owej panny. Bardzo pomocny wpis. Myślę,że skoro tak mało ubrań na nią pasuje lalka może być bardzo dochodową modelką. Warto spróbować coś uszyć i wystawić na aukcje. Ciekawa jestem czy ta lalka jest popularna.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne informacje! Po ich przeczytaniu i dokładnym przyjrzeniu się lalce nadal pałam chęcią jej zakupu i powoli się do niego szykuję. Pewnie będę trząść się nad tą figurką jak kwoka nad kurczęciem, ale - do licha, za bardzo mi się ona podoba, żeby sobie odpuścić. Właśnie przeglądam różne modele na stronie producenta i mam wybrany "top 3" :)
    Co do ubranek - to myślę, że w Twoim wypadku nie będzie żadnego kłopotu - szyjesz na wszystkie możliwe lalkowe skale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Wróblewska
    Do tej pory te lalki nosiły wojskowe buciory do kolan i karabiny w rekach,były raczej dla ,maniaków figurek akcji,pewno dlatego takie cycuchy, moze do producentów dotrze ze sa odbiorcy którzy inaczej chcą ubrać taka lalkę to coś zrobią z tymi stawami.Dłonie jeszcze ujdą i fajnie ze je można zmienic ale te stopy? W botkach i skarpetach ok to będzie wyglądać ale czółenka i sandałki?
    Wpadłam na pomysł ze można by ulepić z modeliny takie stopo-buty.Kulkę zrobić z koralika na drucie zatopionym w modelinie.By się nie połamało przy wkładaniu,
    fajnie ze da się zmienić włosy i kolor oczu.
    Byc moze silikon taki ze sie lepi.Chyba by trzeba poczytać jak sie seks lalki pielęgnuje:)))Na marginesie,grzebiąc w necie
    znalazłam takie cudohttp://www.scoonimdolls.com/galleries-gb.html?#sub-top
    Odjechane.Czyli ze można.
    Mimo licznych wad, masz racje optymalnie fajna lalka.Zbieram:)))W tej cenie.To cudo.W porównaniu do cen konkurencji.
    Czy można zmyć ten makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  4. Only NM
    Jednak sobie odpuszczę tą pannę, choć śliczna! Za dużo wad jak dla mnie.
    Skoro tak się do niej "lepią" wszystkie kawałki kreacji, to może uszyjesz jej taki bodysuit w cielistym kolorze? Z tego co wiem to można kupić specjalne buty dla figurek z taką "dziurką" na zamocowanie nogi, ale drogie są na ebayu. Czekam na kreację dla lali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: thanks for this information. Your post is very useful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mnie przeraziła jej łatwa uszkadzalność :) Śliczna, ale trochę mnie to niepokoi...Jestem ciekawa jej nowych (przyszłych) kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. To mnie rozczarowała ta lalka... Aż tak łatwo ją uszkodzić...? Rezygnuję z jej zakupu. Nie jest na moje nerwy... ;( Jestem perfekcjonalistką w kwestii lalek. A co więcej, wady mają przewagę nad zaletami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo wad które przedstawiłaś i tak mam chęć ją kupić. Podaj może adres producenta.

    OdpowiedzUsuń