czwartek, 22 sierpnia 2013

Laka Phicen pierwsze wrażenie

Zrobiłam bardzo mało zdjęć nie miałam czasu żeby się do nich przyłożyć. Ale wiem że jesteście jej ciekawi więc na razie notka na szybko. Przy tym ile mam do zrobienia przez najbliższe 2 tyg nie powinnam nawet wyciągać jej z pudełka.


Tutaj widzimy możliwości ruchowe lalki

po lewej stronie głowy jest glinka do mocowania oczu, po prawej siatka na włosy
dodatkowy - łysy skalp i dłonie
na żywo jest boska ale nie miałam czasu by to uchwycić na zdjęciu
piersi tyłek i cała reszta ciała  jest mięciutka i można ją ugniatać

Lalki Jakks pacifik to gumoleum w porównaniu z tym tworzywem, jest tak aksamitne w dotyku i mięsiste jak prawdziwa skóra !
a teraz błagam Was o wybaczenie i cierpliwość na porządny opis lalki.
Boję się jej wyginać póki co..

9 komentarzy:

  1. Świetna jest, ciekawa jestem tej artykulacji. Czekam na więcej fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj ciekawa panna. Pomacał bym te piersi :P Czekam na dokładną recenzję! Sam bym bal się wyginać, szkoda to połamać!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdraszczam... łkam po kątach,gryzę paluchy,
    biję głową w ścianę, tarzam się po dywanie

    :))jest po prostu super, proporcje, twarz.
    Martwią mnie tylko stopy, ale to jest lalka która sobie kupię.Super że przetarłaś szlak.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się w pełni do niej przekonałam. Ależ jest cudna! Chcę taką dla swoich zginalnych chłopaków, żeby mi nie uschli w starokawalerstwie. Buziak - miodzio! Nie przeszkadza mi kompletnie delikatna różnica w stosunku do zdjęć promocyjnych. Łaknę dalszego ciągu recenzji i wszelkich szczegółów. Chyba będę do Ciebie codziennie zaglądać, bo aż mnie z niecierpliwości nos świerzbi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak tu się wziąć za cokolwiek jak nowe dziewczę dotarło.I tak dobrze, że tyle fot nam pokazałaś.
    Lalka fajnie jest zapakowana, ładne i estetyczne pudełko.
    Ciekawa jestem właśnie jej skóry, pewnie delikatna jest tak jak piszesz.
    Fajnie, że już ja masz.Wygląda wspaniale, ja tylko zrobiła bym jej delikatniejsze brwi i była by cudna.Jak tylko znajdziesz czas uszyj cos wystrzałowego i nam zaprezentuj jej możliwości pozowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj już widzę, że istne cudo... ciałko pierwsza klasa a ta skóra coś wspaniałego, już się nie mogę doczekać profesjonalnej sesji w jakiejś aranżacji, zapowiada się ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. o wooow!pięne ciałko!!może ma nieco zbyt masywną szyję w stosunku do głowy,ale i tak jest boska!GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie dotarla moja lalka ta sama ale inna Chineczka ,,tez ja uwielbiam ..Pozdrawiam :-) P.s .Zglosze sie do uszycia ubranek ,,jak sie Pani zgodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca! Właśnie zastanawiam się, co do nabycia tego modelu ^.^

    OdpowiedzUsuń