poniedziałek, 8 lipca 2013

LUKSUS W MINIATURZE / domki dla lalek / modern

 Już jutro, lub pojutrze dostanę swój modernistyczny domek dla lalek firmy Lundby. Nie mogę się doczekać by zobaczyć czy jego wymiary nie będą zbyt małe.. 

Kocham nowoczesne domki dla lalek, od zawsze się nimi zachwycam. Te wiktoriańskie też kruszą serce..ale jestem bezwzględnie zadurzona domkami z poniższych zdjęć. Jeśli Lundby okaże się za mały, już dziś wiem że z pewnością podejmę się budowy domku od podstaw i spełnię swoje marzenie. W dzieciństwie nie marzyłam o takim domku, wtedy jeszcze takich nie było.. ale cieszę się że kiedyś własnym dzieciom będę mogła sprawić ten najlepszy :D choćby własnoręcznie zrobiony i nie za ciężkie pieniądze.


MIŁEGO OGLĄDANIA :))) te domki pobudzają wyobraźnię
Panie Kurierze - szybciej ! xD



































10 komentarzy:

  1. Fantastyczne....tez chce taki dla moich 16''-ek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooooooooo matulu... fantastyczne :) też chce taki :D
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    robi wrażenie , moje panny marzą o takim luksusowym domku
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no chciałoby się taki mieć...są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: beautiful proposals modern dollhouses .. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te domki są rzeczywiście śliczne, ale może podałabyś źródło, z którego pochodzą zdjęcia
    Sama prosisz o nie kopiowanie zdjęć, to może uszanuj i czyjąś własność?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne domki. Sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domki są obłędne!!! Sama bym chciała ale już taki gotowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja głupia nawet nie wiedziałam, że takie domki w ogóle istnieją, oczywiście dla lalek :) Ale cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem twoich wrażeń po otrzymaniu domku.. osobiście po dłuuugim zastanowieniu zdecydowałam się jednak na klasyczny angielski ale modele Lundby nadal ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń