czwartek, 25 lipca 2013

DWIE CAŁKIEM RÓŻNE OD SIEBIE /SUKNIE / SUKIENKI




W bólu ponoć tworzy się najlepiej..
wzięło mnie na wybielanie zębów i teraz cierpię, ust otworzyć nie mogę, jeść, mówić..
ale mogę szyć, więc uszyłam dziś 2 rzeczy.

pierwsza to ołówkowa sukienka w kolorach które były na butach moich marzeń, a których nie zdążyłam upolować więc tak na pociechę się nimi zainspirowałam.


Druga długa suknia z bogatym wykończeniem

Co o nich sądzicie  o kolorach, kroju, detalach w tych sukienkach? 





10 komentarzy:

  1. pomarańczowo- czarno-różowa podbiła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jeśli bolą Cię zęby przy wybielaniu to może domowa metoda nie jest dla Ciebie, środek może być zbyt mocny, trzeba też uważać na dziąsła i mimo tego co jest napisane na opakowaniu - nie należy zbyt długo nosić szyn wybielających (powiedziałabym, że maksymalnie do godziny...!). To tyle z ostrzeżenia... :) A sukienki boskie! Pierwsza całkowicie mi się podoba, drugą widziałabym jednak krótszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała Perła nie jest tak mocna jak White Time (nowość na rynku) a mimo to spaliła mi dziąsła. Noszę ją ok 2h dziennie. Oczywiście z przerwami na gojenie.
      Druga sukienka..hm..zawsze można skrócić. Ale szyłam tylko krótkie więc uszyłam dwie długie dla odmiany. Ma też dłuższy tył i marszczenie z tyłu.

      Usuń
  3. Druga mi się podoba, ale właśnie, gdyby była ciut krótsza. :)
    Bardzo lubię odcienie niebieskiego, turkusu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest boska ;)
    Druga też ciekawa ,choć faktycznie jak by była krótsza .
    Ale po za tym jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUŻ SKRÓCONA :) jest teraz w kolanko.

      Usuń
  5. the dress is very elegant and green water is even fashionable.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z takim hobby i tego typu blogiem, ale, dziewczyno, to co tworzysz, to obłęd :) Weny, weny życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po całym dniu czytania hejterskich komentarzy to cudowna odmiana przeczytać Twój. Poprawiłaś mi humor. Zapraszam na stronę FB tam jest galeria pozostałym prac. Link na lewym panelu bocznym.

      Usuń