piątek, 14 czerwca 2013

Parę spraw naraz


Hah...wiedzieliście że hejterzy /trolle działają w sposób zorganizowany a nawet mają swoje grupy społecznościowe i zaplanowane ataki?
Przypomina mi się grupa osób z grona lalkowiczów która dokładała wszelkich starań by mnie stąd wykurzyć..no ale :D 
Jestem osobą silną psychicznie - choć wiele osób po moich wpisach może mieć co do tego wątpliwości.. hm tylko 2 osoby z Waszego grona wiedzą przez co w życiu przeszłam i że moje wielkie dupsko jest równie twarde co wielkie.
No ale wiem że niektórzy mogą nie dać rady..ciężko się bronić przed ludźmi których byś nigdy nie podejrzewał o jakiekolwiek przykrości.. 

Dlatego zależy mi na tym by te osoby zobaczyły program z linku który podałam.
Tak wsród lakowiczów też zdarzają się trolle, hejterzy i zwykłe pastewne buraki. Jak w realnym świecie. 


moja Kicia Was pozdrawia
i mówi że jest twarda jak pancia machając na wszystkie strony zbolałym ogonem. No ale mój kot jest po prostu rozumny, wie że to był wypadek i zachowuje się jak zawsze. Nie unika chłopaka który ją podeptał.

co tam jeszcze..
a!
znowu Was zanudzę kolejną prostą sukienką
no ale amerykanie się w takich lubują więc szyję
 Ale spoko luzik..nie jest tak źle
SZYKUJĄ SIĘ NOWOŚCI
coś innego, coś dużego, coś bardziej kreatywnego. 
Więc mam nadzieję że Was jeszcze czymś zaskoczę.

Wiem że to jak piszę, i o czym piszę wielu osobom się nie podoba..
ale moje życie co rusz wywraca się do góry nogami, cięzko wtedy być miłą dziewczyną z sąsiedztwa. 
Mieć słodki łagodny głosik czy też styl pisania..
Coraz szybciej i łatwiej się dystansuję..wiem że mogę byc wtedy chłodna dla otoczenia..
..
czasami jest mi tak źle
;(
że budzi się we mnie niszczyciel..
Mam ochotę wtedy rozwalać worki treningowe, powalać drzewa jednym ciosem, turlać się pod tirami, skakać przez samochody..
zabijać przestępców..

po prostu cholernie źle..

Dobra pieprzyć to.
Napisze Wam niusa
Po roku przerwy w studiach i negocjacji
mój promotor od dyplomu artystycznego
nareszcie zgodził się bym namalowała lalki..

A teraz przydałaby się jakaś LM-link jako fajka pokoju..


 o przepraszam, zapomniałabym
Bardzo Wam dziękuję za 40 000 odwiedzin..
to razem z Wami mogę stworzyć coś wielkiego.
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Ależ piękna ta twoja kicia! Podrap ją ode mnie w miejsce w które najbardziej lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicia jest przeurocza , uwielbiam czarne koty , sam mam kotkę , Misię , która jest taką aparatką że szkoda gadać :D

    Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Kicia jest urocza:) Oby szybciutko wróciła do zdrowia.
    A co do życia hm, można by powiedzieć:"życie to nie bajka, czasami trzeba lwi pazur pokazać",no nam ten pazur pokazuje dzisiaj Twoja kicia.:)
    Pozdrowionka..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Musisz być silna! 3maj się :)
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę w Ciebie! I baaardzo mocno trzymam kciuki za dyplom! :)
    Poza tym Kicia - jak zawsze fenomenalna! No i sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że bywaja zmasowane ataki na blogi. Moja znajoma doświadczyła czegoś takiego. Dzieciaki pod wodzą kogoś kto jest już pełnoletni, ujeżdżały po ludziach w niewybredny sposób. Na szczęście to sie uspokoiło.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że bywaja zmasowane ataki na blogi. Moja znajoma doświadczyła czegoś takiego. Dzieciaki pod wodzą kogoś kto jest już pełnoletni, ujeżdżały po ludziach w niewybredny sposób. Na szczęście to sie uspokoiło.

    OdpowiedzUsuń