czwartek, 20 czerwca 2013

Nareszcie nowa lalka!!!... i jej strój :)

Przedstawiam Tonner Antoinette Emphatic
Od razu skojarzyła mi się z cyganką, dla niej uszyłam strój, a w tym wielką falbaniastą spódnicę.. której dolna falbana ma aż 4m długości ! Nie żartuję :) naprawdę mocno ją umarszczyłam.
Na tych zdjęciach widzicie zaledwie połowę stroju cyganki.. mimo że Wam go pokazuję już dzisiaj, możecie być zaskoczeni efektem końcowym i sesją którą planuję..






Jutro jeszcze biegnę do pasmanterii :)

A tak wygląda tkanina w normalnym świetle

9 komentarzy:

  1. Aga - pierwsze zdjęcie fenomenalne! A Nowa Tonnerka genialna! Świetne ma włosy! Opinię o stroju już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. another Skirt with frills is simply beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak lalka przypadła do gustu? ;D
    Ubranko bardzo mi się podoba :D Antaśka też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu, nim ją kupiłam miałam już na nią cały plan w detalach :) teraz go powoli realizuję.

      Usuń
  4. No spódnica rzeczywiście piękna ;) gdybym miał się do czegoś przyczepić, to tylko do wykończenia rękawów bluzki... (ale ja się nie znam) tak to perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna kreacja...bardzo mi sie podoba.Pasuje do tej Antosi....ale Jon tez slicznie w niej wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala ślicznie się prezentuje. Jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie piękne,tak spódnica jak i bluzka.Masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń