sobota, 29 czerwca 2013

Kupiłam domek dla Emi :)

Trafiła się świetna okazja cenowa z domkiem który ma wszystko o czym little dal może pomarzyć.
Jak widzicie w podejmowaniu decyzji jestem bardzo szybka. Szukam znajduję, pytam, spinam d..i płacę.
Wczoraj myślałam o sprzedaży lalki, ROK czekała aż się ogarnę i coś jej wykombinuję.
Teraz będzie miała dom z kuchnią otwartą na salon, łazienką, sypialnią, tarasem małym i dużym gdzie urządzę jej ogród. A w dolnej szufladzie wysuwany basen! Jak dla mnie bomba :D


Laleczka na obitsu 11cm ma dokładnie 13 cm wysokości.
Szafa w skali 1:12 ma 16cm wysokości, łóżko 16cm długości. Więc mimo że domek jest w skali 1:18 wszystko się zmieści i będzie jeszcze troszkę ściany nad meblami do sufitu. Pomieszczenia w domku Lundby mają od 18-21 cm wysokości.


Chciałam ten domek bez skosów w suficie by miał jak najwyższe ściany. Drugi domek często widziany na allegro jest ładny..ale ma dużo małych i niskich pomieszczeń więc dla małego dala średnio się nadaje.
Głębokość tego domku to 42cm z wysuniętym basenem, bez basenu ok 21-26cm. Więc styknie. Myślałam o bardziej przestronnych pomieszczeniach, ale w moim pokoju każdy cm podłogi się liczy. A ten domek jest tak odbajerzony i przy tym nie zajmuje dużo miejsca że musiałam go kupić. Dodatkowym plusem tego domku jest możliwość upchania kabelków w suficie i zainstalowanie oświetlenia :D Zależy mi na realiźmie..
Będę go mieć w domu dopiero za miesiąc ale już się cieszę ;D
Oczywiście urządzę go po swojemu :) będzie picuś glancuś, zobaczycie :D


10 komentarzy:

  1. Strasznie się ciesze, że w końcu i tu coś zacznie się dziać :) Uwielbiam te małe laleczki :)) Domek śliczny, gratuluję. Szkoda tylko, że tak długo trzeba czekać.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jest swietny. Basen mnie rozbroil :) też chce taki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lundby !!!! Uwielbiam ta firmę. Mój domek ma właśnie z niej wyposażenie i rodzinkę. Wcale nie przeraża skala. Moim marzeniem jest zdobycie podobnego domku, ale Vintage, tzn. drewnianego. To piękne domki i wspaniale wykonane. GRATULUJĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie:) Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda niesamowicie, nie mogę się doczekać, aż go tutaj zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiemu uroczemu Dalowi należy się luksus - chociażby za słodką minkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Już Ci go zazdroszczę i czekam z niecierpliwością na to jak urządzi się w nim Twoja dalka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten lalkowy domek :) Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądał, kiedy się dostanie w Twoje łapki...
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, proszę o jakieś namiary co to za domki, które Pani wystawiła, moja córeczka jest nimi oczarowana i chciałybyśmy jakoś do nich dotrzeć, szczególnie ten z zielonym dachem ;)

    OdpowiedzUsuń