poniedziałek, 6 maja 2013

sesja fantasy

Moje plany legły w gruzach, pogoda na majówce strasznie się popsuła. Padał deszcz, były i burze. Baliśmy się jechać tyle kilometrów przez las do źródeł na których obiecałam Wam sesję z nimfami i elfami.

Udało mi się pstryknąć kilka zdjęć w pobliskim parku, jednak woda była brudna i moja nimfa pozowała jedynie na lądzie. Żal mi strasznie tego że nie mogłam zrobić zdjęć w źródlanej dolinie :(
Sesja z nimfa leśną / elfem będzie w następnym poście.


Stroje wykombinowałam z kilku szmatek które zdołałam w ostatniej chwili spakować do torby.

miłego oglądania.. choć wiem że miało być zdecydowanie lepiej..








7 komentarzy:

  1. Piękne fotki ! A woda wygląda jednak na czyściutką.

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Piękna jest , a zdjęcia też piękne :D pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły Ci piękne, pomimo tych wszystkich przeciwności. Jeśli przelejesz wszystkie złe uczucia "na kliszę" to wyjdą, jeszcze piękniejsze i głębsze.
    Przykro mi, że tak to się wszystko popieprzyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja współczuję, że się schrzaniło. Trzymam za ciebie kciuki bo zasługujesz na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  6. uau... what a beautiful dress. congratulations!

    OdpowiedzUsuń