niedziela, 7 kwietnia 2013

Odwiedziny Kate z BarbieDream i moje plany

Wczoraj miło spędziłyśmy popołudnie. Nie widziałyśmy się od 17 stycznia więc Kasia miała sporo do oglądania. Sama też przyniosła swoje cuda. 
np. fenomenalną Nikki która jeszcze bardziej chwyciła mnie za serce gdy zagościła w mojej garderobie - odpowiednia lalka na odpowiednim miejscu :D
 Oraz hybrydę Kirę na ciałku model muse - Pięknie wygląda pośród innych lalek z serii Basics - Kasia odwaliła kawał roboty za leniwego Matella.
Miała też fajny pomysł na zdjęcie mojej Shayen która stała zapomniana na półce- a niegdyś przecież taka upragniona. Ubrałam ją w top od Integrity Toys i doszyłam czarne szwedy.
W moim pokoju i przy lalkach cały czas mam coś do roboty - między innymi muszę wreszcie naprawić dwie szuflady w komodzie w której jest garderoba. Dwie z czterech szuflad już dawno spisałam na stratę po to by zrobić tą dioramę. 
Kasia namawia mnie bym wyrzuciła kolejne dwie i stworzyła drugą dużą dioramę.. no ale byłaby przy podłodze - więc to raczej nie ma sensu. Prędzej wywalę ten niby pokoik z boku garderoby ( z narożnej półki) i zrobię tam np. pracownię malarską - co Wy na to ? 
A może macie lepsze pomysły. Co chcielibyście zobaczyć ? Jestem gotowa na wyzwania :) !

Miałam już stworzyć jeden pokoik przy podłodze - dawno temu - dziecięcy
z tym zestawem mebli 


Doszyłam pościel, dokupiłam dwa urocze bobasy od mattela .. i teraz zastanawiam się czy ktoś chciałby to wszystko ode mnie odkupić - bo mi z tego guzik wyjdzie - skupiłam się na lalkach typu fashion i nie będę tworzyć z ich udziałem drugiej mody na sukces czy telenoweli brazylijskiej

 Ktoś chętny ?


A tak poza tym niebawem dołączy do mnie DUŻA lalka o bardzo orientalnej urodzie :D i będzie to coś innego/nowego w mojej kolekcji.

9 komentarzy:

  1. My też Ulą teraz bardzo rzadko się widujemy :( a takie spotkania są fantastyczne :) Motywujące do dalszych działań :) Wszystko wygląda fantastyczne Nikki cudna :) ah...zrób pracownię!!!
    Kupiłaś? :) wow!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracownię :D wszystko wygląda fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: some great photos. I really like your collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę takie lalkowe spotkanie! Zazdroszczę jak dzika!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwsze zazdroszczę takich spotkań, nigdy ich za wiele :) Sama przyjemność, nie dosyć, że różne lalki, wyposażenie i gadżety, to jeszcze do tego lalkowe pogaduszki. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. The black doll and her blue clothes are very beautiful

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Chętnie odkupiłabym ten dziecięcy zestaw mebli tylko jeszcze pytanie jaka kwota za niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest na bogato http://allegro.pl/show_item.php?item=3196096781 :)

      Usuń
  8. Dziękuje za e-mail, wysłałam wiadomość na podaną skrzynkę pocztową i będę wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń