piątek, 26 kwietnia 2013

FERALNY ZAKUP I GAPOWATY SPRZEDAWCA

JESTEM WŚCIEKŁA zamiast FR Anais McKnight dostałam Elsę Lin ;/;/;/;/;/;/ A tak się cieszyłam, bo obyło się bez cła i paczka z USA doszła first class mail w ciągu 9 dni.
Wściekła to mało powiedziane - najbrzydsza lalka z całej serii zamiast tej wymarzonej ;(

 

no dobra, napiszę to..

Jestem WKURWIONA i chce mi się ryczeć !!!!!! 

 ;(

tyle kasy poszło..i teraz tylko wielki problem :(((((((((((

9 komentarzy:

  1. Sprzedać ją!!! Ludzie maja różny gust- pewnie ktoś ja tu kupi!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pięknie... Mam nadzieję, że sprzedawca okaże się na tyle przyzwoity, że wszelkie koszty przesyłek weźmie na siebie.. Tyle czekania i takie rozczarowanie. Współczuję, ale bądź dobrej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się. Im więcej więcej się wkurwiasz tym gorzej. Napisz do sprzedawcy i odeślij mu lalkę. Troszkę jeszcze poczekasz aż przyjdzie ta upragniona ale ile będzie radości;D...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby sprzedawca pokrył wszelkie koszty... I oby wszystko szybko sie potoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem jedno i dobitnie - shit :/ Tez by mnie krew zalala!!!!!!!!!!! Sprzedac ja i kupic raz jeszcze te wlasciwa,chyba brzmi najlepiej ze wszystkich opcji,ludzie jak pisze Gosia maja rozny gust :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Założyłam mu sprawę na PayPal'u z żądaniem wymiany lalki na właściwy model. Już zgłaszają się pierwsze zainteresowane osoby więc albo niech mi wymienia albo ją sprzedam, zobaczymy która opcja będzie szybsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. fak, niefajnie...jak można tak bezczelnie "pomylić".... ale lalka mi się bardzo podoba <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z emigrantką też by mnie krew zalała ale ja bym ciągle do nich dzwonila i nie dała spokoju(oczywiście jak ma się numer telefonu )hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Okazało się że ten sprzedawca sprzedał lalkę której nie już nie miał, i liczył na to że jakoś przełknę tą "pomyłkę", serwis ściągnął od niego moje pieniądze.

    OdpowiedzUsuń