wtorek, 26 marca 2013

OLBRZYM !

Teraz już wiecie dlaczego fotel nie zmieścił mi się do garderoby.. 
jak dostałam paczkę, to miałam opad szczęki ! Co prawda dla tonnerek też nie jest w sam raz..bo mógłby być ciut większy - ale dziewczyny dają radę ! :D
Edit:
O mebelki dla lalek 16" jest niezwykle trudno.
Nieraz widziałam żeliwne ławeczki z drewnianym siedziskiem i oparciem, wiklinowe fotele i drewniane krzesełka.. ale jak dla mnie te lalki są tak eleganckie że zwyczajnie takich mebli u siebie nie widzę.
Ogólnie też zawsze zwracam uwagę na to że wszelkie atrybuty lalkowe i wyposażenie ich pokoi są jednocześnie wyposażeniem mojego pokoju.
Dlatego na tym nie oszczędzam, prędzej nie kupię wcale, niż coś co mi do końca nie leży..  Taki fotelik ma znaczenie. Niby pierdoła..zwykły bibelot na szafce ale to jeden z licznych szczegółów które tworzą miejsce w którym żyję/mieszkam.
Dlatego do kupna mebli dla lalek podchodzę tak jakbym kupowała meble do swojego pokoju, bo w istocie - tak właśnie jest :)
Garderoba z sofką prezentuje się ok, więc nie żałuję że fotel jest za duży bo nawet bym nie śniła o takim cacku dla "szesnastek" gdyby nie fakt że kupiłam go przypadkiem- myśląc że jest wielkości dla Barbie.
Teraz tylko mam problem bo skoro sofa nie wraca do salonu z kominkiem to tam też muszę znaleźć coś nowego.. a z tego co widziałam nic poza kremową prostą sofą nie pasuje.
 


8 komentarzy:

  1. dziewczynki mają w końcu coś porządnego i pięknego na czas wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że fotel jest za duży do garderoby, bo jest przepiękny. Ale tonnerki prezentują się na nim wdzięcznie i myślę, że dla nich jest w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel jest naprawdę niezły i Tonnerki świetnie na nim wyglądają :)
    Nareszcie mają coś porządnego do siedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I like this chair with these dolls. Some pictures very elegant. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi kurcze jest fantastyczny!!!Pamiętasz jak napisała że szkoda że nie Tonnerkowy??? Jejku czarny żeby był taki!!! Strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń