piątek, 22 marca 2013

Kocie przymiarki :)

-Mrau.. nawet sporo tu miejsca.. co ta pancia kombinuje z tą listewką ? dziwne, przybiła ją tylko z jednej strony ? oj..ta garderoba chyba nie jest jeszcze skończona !

-Lepiej żeby mnie tu nikt nie widział :P

- ...na pewno mojej panci nie ma ? ;>

-Mrhrhrhrhrhrr to możemy buszować !!!!

-Torebki ! o raju..ciężki wybór

-Ej zabieraj te przeszczepy z mojego ogona !
ja tu przymierzam ^^
 
-listonoszka od Gabi będzie idealna na wiosnę :D (..nawet podobna do tej którą nosi pancia :) )

-jeszcze kapelusik.. Mraaau ! niezła ze mnie Kicia ! 





11 komentarzy:

  1. Też zauważyłam, że kot się wszędzie zmieści i wszystko pasuje na kota :)
    Czy twój sierściuch też "czesze" lalki, jak się któraś poczochra? Mój Bubcio robił to bezustannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale chciałabym to zobaczyć xD

      Usuń
  2. hehehhee,boska kicia! jakbym moje kociambry widziała!jak tylko zobaczą lalki na regale w salonie - zaraz tam zaglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain, i see how great your cat. Original photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kotka jest zabójcza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhrrrraaaauuuuu !
    C U D O !
    Ubawiłam się po pachy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny kot, grzeczny bo lalki nie rusza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna kocia! Piękna garderoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kicia cudna... i jaka fotogeniczna... moja Józefina kiedy pojawia się aparat fotograficzny ... robi minę w stylu..." o czym to ja zapomniałam", robi w tył zwrot i i tyle ją widzieli... mam dość fotografowania kociego ogona... ;)

    OdpowiedzUsuń