środa, 13 marca 2013

Już JEEEEEST !!!!!!

Moja GARDEROBA !
Kurier pół godziny temu zapukał do drzwi - Boże musze ochłonąć ! Jestem przeszczęśliwa 
to był super pomysł xD
Jest OGROMNA  ma 65 cm długości, 8 głębokości - na zdjęciach wydaje się maleńka ale gdybyście zobaczyli ją na żywo..szok!
Miałam pokazać Wam już ukończone wnętrze al enie mogłam się powstrzymać xD
Do zrobienia sa jeszcze uchwyty, wieszaczki, kilka drobiazgów na ściany, listwy wykończeniowe i OŚWIETLEnie bym mogła podziwiać ja także wieczorem 
sasasasasasasasasasasasasasasaaa !






















13 komentarzy:

  1. Hello from Spain, i am speechless. This cabinet is awesome. Is like white color. Great Job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O Dark - jak możesz no! tak Ci zazdroszczę, że aż grzech! cudeńko! Skąd jak i gdzie? gadaj mi tu natychmiast! Gratuluję tak boskiej garderoby~!

    OdpowiedzUsuń
  3. No napewno ze na zywo to jest dopiero efekt -gratuluję tak pieknej garderoby!!
    ps jutro wysle na meila zdjecia ( wiesz jakie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudo! A jakie cudo będzie, jak ją wypełnisz i zaprezentujesz!
    Nie zazdroszczę, nie miałabym na taką miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam :D wystarczyło wyjąć dwie szuflady z komody i miejsce się znalazło :D Chcieć to móc !

      Usuń
  5. Powtórzę za koleżanką: skąd, jak i gdzie? Bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się!
    U mnie też z miejscem nie zbyt ciekawie, ale chyba i tak się zastanowię nad dioramą.;)
    Poczekam najpierw na Twoją żeby odgapić kilka rzeczy;P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna :) kojarzy mi się z ekskluzywnym butikiem :)) jeśli wykończysz ją tak jak piszesz to będzie niesamowita :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, cudo!!! ;) Nie mogę się doczekać żeby ją zobaczyć na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już Ci mówiłam jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No No, powiem szczerze, że garderoba piękna i jaka dużaaa :) Wykończona będzie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, meble to zawsze fajna sprawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow. genialna!! Do zdjęć wprost idealna!

    OdpowiedzUsuń