poniedziałek, 25 marca 2013

Garderoba gotowa :)

Tadaaaam !


- Na ścianie zawisły rysunki Roberta Best'a który projektuje dla Barbie
Brzegi tapety ozdobiłam 1mm złotą tasiemką pasmanteryjną


Całą garderobę zabudowałam listwami drewnianymi przy-sufitowymi które od razu wykończyły wnętrze


 A w niej dumnie prezentują się wspaniałe torebki uszyte przez Gabi :D

 Rama lustra powstała z tapety i taśm pasmanteryjnych - więc teraz dosłownie ocieka złotem :P
A wieszaczki wykonałam z mosiężnego drucika - jest giętki w sam raz.  Ich ramiona przypominają klips więc bez problemu mogę tez zawiesić topy bez ramiączek.
 No i oczywiście OŚWIETLENIE :D teraz nie straszna mi zima, ani żadna pora dnia czy nocy - zdjęcia mogę robić zawsze!
Początkowo taśmę LED miałam przykleić na listwie nad garderobą - ale światło padałoby lalkom na tyłki i tworzyło mocne podcienia na półkach.
Dlatego zamontowałam listę narożną na zewnątrz komody ozdobną stroną do frontu
a skos który normalnie przylegałby do ściany wykorzystałam by ustawić światełka pod kątem.
Teraz światło jest wyłącznie w garderobie, nie wali mi prosto w aparat ani po oczach :D

A bardzo lubię tam co rusz zaglądać :D

Fotel dziś dotarł - ale się nie zmieścił
Dlatego zobaczycie go później
myślę co by tu jeszcze dodać.. może włochaty dywan..albo coś/szafeczkę/kwiaty pod lustrem .. a moze zostanie jak jest :P

I jak się Wam to moje szaleństwo podoba ?


24 komentarze:

  1. Jest wspaniała! I wiesz jak dla mnie nic jej więcej nie trzeba, teraz to garderoba idealna!
    Ahhh już nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę na żywo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, wszystko razem wygląda fantastycznie :)
    Moje gratulacje !!!
    Żre mnie zazdrość, ale nie złośliwa, tylko taka OK.
    Można dodać ewent. jakiś włochacz bliżej kanapy i ewent. jakąś roślinę w okolicach lustra ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę niesamowita, nie dziwię się, że do niej często zaglądasz :)
    Nie wiem czy warto dodawać dywan- jest i tak sporo szczegółów i chyba odciągałoby to uwagę od mebli...Fajny jest wzór tapety, dodaje domowego uroku, bez niego garderoba wyglądałaby bardziej na elegancki butik. Lustro sama bym powiesiła u siebie!

    Na inną nutę- skasowałaś lumpeksowego posta? Zaczęłam go czytać ale niestety musiałam restartować komputer i czekała mnie przykra niespodzianka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW wow wow ! z zachwytu aż zabrakło mi słów ;)
    Garderoba jest fantastyczna - jak ja Ci jej zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak :P Ale nie było tak źle, kupiłam kilka rzeczy, jedna babcia była tylko strasznie namolna.


    A przed chwilą głupia skasowałam 2 komentarze - od Marty i Cherry , bo zamiast "zatwierdź" wcisnęłam "usuń"...ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie fantastycznie!!! Jejku muszę się brać za mój roombox...dopieścić swoje Panny :D Ale naprawdę bardzo mi się podoba!!!!!!! No i moja ulubiona modelka :D Dostałą nowe ciałko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczyła od Elviski :) Teraz ona musi trochę rozprostować "kości"

      Usuń
  7. Garderoba wyszła Ci pięknie!!! Te detale są imponujące!
    Całość rewelacyjnie się prezentuje!
    Louboutin, na artykułowanym ciałku jest idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach i och, garderoba wyszła niesamowicie :)Wykończenie piękne :) uwielbiam taki przepych, wszystkie zdobienia są niesamowicie gustowne, gratuluję :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fatnastyczna, robi wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Garderoba jest CUDOWNA.Zachwycająca wręcz!!!!!!!!!!!!!!!Wykonałaś kawała dobrej roboty. Wcale się nie dziwię, że co chwilę do niej zaglądasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Garderoba pierwsza klasa:) z lekkim połyskiem tak w sam raz. Świetny pomysł z tym światłem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, sama bym chciała taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszła, sama bym taką nie pogardziła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska!!! i ja bym taka chciała dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała garderoba, perfekcyjna w każdym calu! Ta dbałość o detale, wszystko bardzo eleganckie i idealnie do siebie pasujące. Masz duże wyczucie do projektowania wnętrz!

    Oświetlenie dużo daje, od razu widać inny rodzaj światła, a więc i zdjęcia.Niestety nie posiadam Twoich talentów, więc jeśli kiedyś bym się pokusiła o taśmę LED, musiałabym poprosić o pomoc przyjaciela :/

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałem się!!! <3 Cos wspaniałego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna garderoba! Mi też się marzy taki pokoik dla lalek, tylko musiałabym zbudować go od podstaw, a nie wiem z czego zrobić ścianki. Ta tapeta jest genialna, przepiękna rama na lustro i te obrazki... też uwielbiam szkice Roberta Best'a :) Zazdroszczę dziewczynom takiej garderoby i jej zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!
    Wow!
    Wow!

    Ależ to robi piorunujące wrażenie! Nie zdziwiłabym się, gdyby za jakiś czas było o Tobie głośno w całym lalkowym świecie, a nie tylko w Polsce!
    Ta garderoba wygląda tak profesjonalnie, że aż dech zapiera! Jak wystawa ze zdjęć promo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaah ! zakochałem się w tej garderobie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita, idealna... Marzenie każdej kobiety :) Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już "mówiłam", że bosko wyszło. Masz Ty gust kochana :)

    OdpowiedzUsuń