sobota, 23 lutego 2013

Wyjeżdżam

Tak jak w tytule, nie będzie mnie kilka dni. Informuję o tym gdyż jestem w  trakcie realizacji zamówień. Wszystkie dopnę w następnym tygodniu. Poważnie zastanawiam się nad kupnem maszyny którą mogłabym wozić ze sobą w torbie podróżnej, ale boje się że to chińskie gówienko z allegro tylko będzie mnie denerwować i będzie się w nim psuć wszystko po kolei.
Moja Łucznikowa pani Motylkowa zaczyna mi się buntować. Zacina mi się pedał i szyje mimo że nań nie naciskam,  spaliła mi się też żarówka. Zawsze tak się dzieje jak mam zrobić coś ważnego.


Lalkowo stoję, ale jestem w fazie realizowania dużego projektu, z dioramą jakiej w Polsce być może nie widzieliście. W przyszłym tygodniu mam dostać jej wyposażenie robione na zamówienie.

w kwestii zamówień - wrócę i ostro zabieram się za kończenie szycia - no i muszę coś zrobić z maszyną.

Miłego weekendu !

5 komentarzy:

  1. Wypocznij, dobrze ci to zrobi. Milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zaobserwowałem, że u Ciebie dużo się działo! Chyba ten wyjazd dobrze Ci zrobi... Czasem trzeba wyczyścić myśli, totalnie nie myśleć o niczym i po prostu się zrelaksować, najlepiej jedząc :) śpiąc ;) pijąc i robiąc NIC ;) Dlatego życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja odpocznij sobie :D ale wracaj szybko, bo nie mogę się doczekać twojej kiecy ^^ ^^ ^^ ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu i fajnego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej
    to życzę miłej , spokojnej i bezpiecznej podróży
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń