piątek, 22 lutego 2013

Teraz już wiecie

dlaczego nie zbieram fashionistek


7 komentarzy:


  1. Fashionistki to rozrywkowe dziewczęta, ja co prawda dorobiłam się tylko dwóch łebków...
    W razie gdyby tort był twojej produkcji albo robiony dla ciebie, to składam ci życzenia/gratulacje. A jeśli nie, to pozdrawiam z okazji weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za stara jestem na ten tort heheh
      obrazek znaleziony na kwejk.pl

      Usuń
  2. Dobre! Taka butla %%% na taką małą lalkę, nic dziwnego, że ją ścięło z nóg! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna się z lekka zmęczyła. Ile można?

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :d Mnie ten obrazek rozbawił z zupełnie innego powodu... :D Zbieram lalki i niedługo sama mam urodziny... 21 właśnie :D Fajnie by było mieć taki tort xD

    OdpowiedzUsuń