niedziela, 3 lutego 2013

OSZUSTKA ZNOWU NA ALLEGRO !


Uwaga !! Szarowinka znowu sprzedaje lalki na allegro. 
Ta kobieta naciągnęła mnie i wiele innych osób na duże pieniądze!
Była sprawa na policji, żałuję że gdy zwróciła mi pieniądze wycofałam pozew !
Ona będzie mamić, i zwierzać się kolejnym kupującym, a przy następnej transakcji ujebie na kasę jak pozostałych.
Taki ma  mechanizm działania, pierwszy mega udany zakup i kontakt że malo w dupe nie wejdzie a za drugim razem totalna odwrotność !

OSTRZEGAM
przeciągała sprawę tak długo 
że nawet negatywa nei można było jej już wystawić. 
Tylko jeden facet nie zwlekał z wystawieniem komentarza do oszukańczej transakcji.

Miała długo zawieszone konto

Wiem że te lalki i ceny kuszą
Ale po 2,5 cholernego stresu i chamstwa tej kobiety
błagam ! Niech Was nie korci 
bo na tym stracicie !

tutaj moje posty w których opisałam całą sytuację !

7 komentarzy:

  1. mi się wgl ta sprzedająca nie podoba - choć nie miałem kontaktu sam nick mnie odpycha, mimo iż to nie gra żadnej roli. Ceny lalek fajne - ale gołe chodzą w cenach pudełkowych. Fajnie że ostrzegasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ostrzeżenie. Szkoda, że takiego ostrzeżenia nie można jakoś upublicznić....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, allegro powinno ja zbanowac i usunac konto a nie zawieszac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie inni tez wycofali zeznania, nie wiem jak to możliwe by oddała TYLE pieniędzy pozostałym oszukanym. Mnie uwaliła tylko na 261, ale były osoby oszukane na 720 i ponad 3 600 zł.. wszystkich tak odwlekała, grała na zwłokę, że nawet nie mogli jej negatywa wystawić. A procedury z Ochrony kupujących allegro trwają strasznie długo. Najpierw spór ok 30 dni, potem wniosek na policje, czekasz też około 30 dni..ja dłużej. Potem kolejne 30 dni ma na odpowiedź program ochrony kupujących. Cwana jest jak diabli, już się o tym dostatecznie przekonałam. Kłamie, udaje pokrzywdzoną - bo jej gołębie zdychają a ona musiała wydać te pieniądze na leki. Ręce opadają..

      Usuń
  4. Hello from SpAin, thanks for your advice. Your doing a great Job exposing this fraud. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. A może by ją tak zgłosić do allegro? Żeby nie żerowała na ludziach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kij jej w oko normalnie. Może złapie ptasią grypę od gołębi:)

    OdpowiedzUsuń