czwartek, 7 lutego 2013

Niezwykły prezent !

Jakiś czas temu pani Marysia -  moja dobra sąsiadka - podarowała mi z okazji moich imienin (21 stycznia) własnoręcznie zrobiony parawan dla moich lalek (ok.33-35cm) :)) wpadłam na ten pomysł już dawno i zdradziłam go jej przy wspólnej kawie :D 
Dziś parawan w stylu indyjskim !
Zamówiłam u niej dwa inne parawany, więc to nie koniec :D
Jeśli ktoś się skusi może dostać taki parawan na indywidualne zamówienie.
Każdy parawan zawiera dwie różne strony
Tak więc mam 2w1 :D w sumie będę miała ich 6 :D
fajnie nie?






Na żywo wygląda przecudnie ! zdjęcia jak zwykle robione przy sztucznym świetle-wybaczcie, dlatego są jakby pożółkłe.. 
Teraz nie będę miała problemu z wyborem tła i miejsca do sesji, taką scenografię mogę zabrać wszędzie ze sobą.
Stawiając przy parawanie kanapę z kilkoma poduchami czy stolik, mogę sprawić wrażenie całej dioramy.
Parawany dają mnóstwo możliwości :D

13 komentarzy:

  1. Ojej, jaki śliczny jest ten parawan!!! Wygląda rewelacyjnie :) Moje gratulacje. Napisz, jakie ma wymiary...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fantastyczny :) No i daje wiele możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl :) Tylko po co ci az tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy muszę się tłumaczyć z tego ile rzeczy posiadam i dlaczego ?
      Wystarczy że już raz nazwałaś mnie zbieraczem którym nie jestem.

      Usuń
  4. O matko,to jak male dzielo sztuki!!!!! Piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękny :) Faktycznie, problemów z tłem teraz nie będzie a miejsca dużo nie zajmuje. Pozazdrościć sąsiadki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny! :D Idealnie będzie pasował do Twoich lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja - świetny pomysł i fantastyczne wykonanie.
    Czuję się skuszona...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) wygląda fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY pomysł!!!!! :) masz wielce utalentowaną sąsiadkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny parawan. Fajnie, że jest dwustronny. Stwarza więcej możliwości.

    OdpowiedzUsuń