niedziela, 24 lutego 2013

Nie ma słów którymi mogłabym to opisać!

Więc napiszę tylko -chciałabym uszyć te stroje dla moich lalek !
Przed Państwem pokaz kolekcji spring 2013
Ulyana Sergeenko !
Te struktury, te detale, uhhhh
zobaczyłam pokaz na fashion tv i biegłam na górę by Wam to pokazać !

jakiś czas temu trafiłam tez na kolekcję Elie Saab
i tak samo mnmie urzekła
i ta kolorystyka
założyłabym każdą z tych sukni

Raczej nie zdarza się bym śledziła trendy, ogladała pokazy, kupowała gazetki o modzie i gwiazdach. na te filmiki trafiłam przypadkiem. Elie Saab obejrzałam przy okazji szukania czegoś w google, a Ulyan'e jedząc niedzielne śniadanie.  Obie kolekcje są dla mnie niezwykle inspirujące, tylko szkoda że jestem leniem :D

2 komentarze:

  1. Hello from Spain: I love the clothes designed by Elie Saab. The prom dresses are always a gem. Thanks for sharing these parades. Fashion is one of my passions. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają stroje z tego pierwszego filmiku. Przede wszystkim dlatego, że od zawsze fascynowałam się modą XIX wieczną a nie które z tych strojów są jak żywcem przeniesione z przeminęło z wiatrem:)

    OdpowiedzUsuń