piątek, 8 lutego 2013

Barbie Legend of Ireland - Aine

Dzień przed przyjazdem siostry z Irlandii (nie widziałyśmy się rok) zawitała do mnie irlandzka boginii miłości - Aine
To druga lalka z facemold'em Mackie w mojej kolekcji. 


Po wizycie u Kate doceniłam piękno lalek kostiumowych, mam ich już parę i robią na mnie największe wrażenie. Muszę się postarać o odpowiednie stroje dla moich barbie Basics by teraz nie wyglądały jak szare myszki.
Coraz bardziej skłaniam się w stronę bardziej charakterystycznych lalek. Aine z pewnością jest taką lalką. 
Ma przepiękną suknię w bardzo intensywnej ciemnej zieleni o szlachetnym odcieniu. Zawsze zadrościłam Mattelowi tego że sam może produkować przepiękne tkaniny do takich sukien. Chciałabym z takich szyć.. Uwielbiam ornamentalne wzory, złocenia, misterne wykończenia. 




Suknia ma plisowany przód z szyfonu i przepiękne rękawy. Sam dekolt sukni jest już piękną ozdobą tej sukni - misterne marszczenia z szyfonu, rozcięcia i aksamitny kołnierz - wszystko w idealnie dobranej kolorystyce. Lalka posiada też bardzo dobre jakościowe rajstopki o ciekawej fakturze-moją uwagę zwróciła transparentna gumowa nić jaką zostały zzszyte.
Na stopach Aine ma czarne pantofle.

Sama lalka nie zachwyciła mnie od razu-to był bardzo spontaniczny zakup-głęboko związany z przyjazdem siostry. Rok temu gdy się widziałyśmy miałam jedną lalkę i dopiero raczkowałam w lalkarstwie. Boję się że siostra się przerazi gdy wejdzie do mojego pokoju i zobaczy całą kolekcję.. może Irlandka troszkę odciągnie uwagę od tego tłumu na moich półkach :D hahah.. 
Czemu lalka nie od razu mnie zachwyciła? chyba przez te ciemne usta.. Ale gdy wyjęłam ją z pudełka od razu zyskała w moich oczach :D nagle jej buzia jakby złagodniała..a burza rudych loków wręcz prosiła się o sfotografowanie.


Nie obyło się bez wspólnych zdjęć z Barbie Big Ben o tym samym kształcie twarzy :D



Mold Mackie mimo że może juz wydaje się oklepany i przerobiony przez Mattel na tysiąc sposobów wciąż mnie zachwyca - jest jak kameleon :D
W kolejce na notkę czeka jeszcze inna lalka :)

15 komentarzy:

  1. Jest przepiękna!
    I jedyne do czego bym się przyczepiła to te loki właśnie - szkoda, że nie są takie jak te z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O pozazdrościć! Lalka jest wyjątkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna lalka :) włosy ma przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na firmowych zdjęciach twarz nie zachwyca. Udało Ci się uchwycić jej urok, szczególnie na ostatnim zdjęciu widać jak piękne ma oczy. Strój również jest niesamowity. Gratuluje interesującej lalki w kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna panna! Zwłaszcza włosy - na tym punkcie mam bzika! Siostra napewno poczuje radochę że wiążesz jakoś lalkę z miejscem jej pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: congratulations on your collection of dolls. This doll has an awesome hair color. I really like the elegant dress. Nice eyes. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia żeczywiscie robi wrazenie ! Bardzo lubie tego typu wdzianka, takie pozne sredniowiecze i jeszcze barokowe - tyle ze jak w tym chodzic? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I wish on day to have that doll!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak ja się cieszę, że kupiłaś tą lalkę! Miałam na nią chęć od dawna, ale jak pokazała się na All to się zawahałam. I dobrze, bo choć suknię ma zjawiskową, to sama lalka jakoś mnie nie porwała. Pewnie czułabym się zawiedziona, gdybym ją jednak kupiła.
    Jeśli dotrzecie się we dwie, to zyskasz lalkowy klejnot ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kostiumowe lalki są super!
    Gratuluję, bo warto było ją kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for finally talking about > "Barbie Legend of Ireland - Aine" < Liked it!

    Here is my web page ... workouts for vertical leap

    OdpowiedzUsuń
  12. Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.


    My website - http://Chillzone.gruppoedilcentro.net/index.php?do=/profile-25242/info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Georgina. I have fanpage on Facebook only.

      https://www.facebook.com/pages/Dark-Beauty-Doll-OOAK-Fashion/470224266351732?ref=hl

      I greet :)

      Usuń