niedziela, 27 stycznia 2013

Wizyta u Kate/BarbieDream :))

Pierwszy raz miałam okazje zobaczyć całą kolekcję Kasi na żywo :D
Zabrałam ze sobą Tonner Suzette, Barbie Halle Berry, Kapitana Jack'a i OOAK Picket Fence :)
Nasze osiedla ze sobą sąsiadują, Kasia wyszła po mnie ze swoim uroczym psiakiem Miszą (ros. Michał) który łasił się do mnie jak kotka, i co chwila rzucał się w zaspy xD pierwszy raz widziałam takiego psa..
Doszłam do wniosku że oba nasze zwierzaki- Pies Kasi i moja Kicia-są równie postrzelone jak ich właścicielki..nie mogło być inaczej :D
Gdy wchodzisz do pokoju Kasi nie widzisz żadnej lalki.. byłam w szoku jak ona zmieściła tam ok.150 lalek, skoro jej pokój przypomina wielkością mój..a moje dwadzieścia pare oblegają mnie z każdej strony.
No ale Kasia jest bardziej poukładana, i to widac po jej kolekcji którą schowała na regale za drzwiami.
Gdy człowiek się odwraca..nie ma czasu zbierać zębów z podłogi - zresztą sami zobaczcie

no i się zaczęło - na pierwszy rzut poszły wszystkie pudełka leżące na regale

tajemniczą maskę którą podebrała Halle zobaczyłam przy tej lalce
Jezu słodki spójrzcie na ten strój !
kupiłabym tą lalkę dla samej sukni i maski
są perfekcyjne ^^
tylko kto by potem kupił gołą barbie..mój plan upadł..



No i moja must have - Barbie Nikki Top Model 
prawda że pięknie by się razem prezentowały na mojej półce ? :P



półki uginają się od Barbioszek

uwielbiam garderoby lalek - czym większa tym lepsza!
i długie przepiękne gęste włosy - szkoda że Mattel tak ich teraz często żałuje


Na półeczce wypatrzyłam jedną z najsympatyczniejszych Barbie- babcię xD
Mój Jack wie jak zachować się w gościach, z miejsca zajął się starszą Panią, zaprosił na spacer po pokoju i wszędzie nosił jej torebkę. 
Widać że babeczka dobrze czuła się w towarzystwie pirata :D 
 
Za to jakks zaprzyjaźniła się z azjatką Kasi -na potrzeby wspólnej fotki pożyczyła szlafrok co by nie świecić tym i owym..

I moja druga wymarzona lalka o której zapomniałam że tak bardzo chciałam ją mieć..
zdobyłam już nawet dl aniej ciałko i teraz będę polowac do utraty tchu!
Najpiękniejsza z DOTW Barbie Spain ^^
którą tata Kasi przywiózł jej z Madrytu.. 

muszę ją mieć muuuuszę.. ta buzia, ten makijaż ta kreacja dodatki..nawet buciki ma piękne.. uwielbiam gorące klimaty
a ta lalka ma jeszcze takie piękne włosy.. 
...Tak u Kasi można się poczuć jak dziecko w  sklepie z zabawkami :D


  

Dzisiejsza wersja kolekcjonerskiej Hiszpanki jest paskudna.. ja nie wiem co się dzieje z Mattelem.. 
Nic dziwnego że powyższa jest tak rozchwytywana..

Z Kasią zawsze jest wesoło, zawsze jest o czym pogadać, i do tego interesują nas podobne lalki :)
Bardzo się cieszę że mam ją tak blisko.

Dziękuję Kasiu za wspaniałą gościnę !

10 komentarzy:

  1. O jezusie... Nie chce nikogo urazic, ale ja nie jestem typem zbieracza i dla mnie to przesada posiadac tyle lalek :) Moze to przez to ze przywiazauje si ebardzo do przedmiotow i wole miec jeden jedyny ktorego nikt inny nie ma niz wiele wiele innych. :) Ale badz co badz fajnie miec lalkowego kompana ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja imponująca :-) bardzo fajnie że możecie się spotykać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia ma imponując kolekcję! zazdroszczę takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilami sama jestem przerażona tą ilością lalek... Ale z drugiej strony do każdej z osobna jestem baaardzo przywiązana i żadnej nie mogłabym się pozbyć :) Mam tylko nadzieję, że w przyszłości będę mogła je lepiej prezentować bo na tej półce strasznie się cisną...!

    Kiedy Ty oglądałaś moje lalki ja nie mogłam się oderwać od Suzette! To jej ciałko i możliwość ustawienia zawsze mi się będzie podobać...!
    Ps. Babcia pozdrawia Jacka i już za nim tęskni...! Niestety znowu sama musi nosić torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zapraszam częściej!!! Czas zbyt szybko nam ucieka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja. Tyle różnych i ciekawych lalek-chyba można spędzić cały dzień podziwiając.
    Ale przyznam się uczciwie-pies lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć takiej kolekcji a i możliwości jej obejrzenia i "zmacania" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hej
    fantastyczna lalkowa kolekcja , robi ogromne wrażenie .
    gratuluję
    śliczny piesek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus Maria ukradłbym cały ten regał... Cudowności dla moich "OKÓW" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć kogoś "pod ręką"... Zdjęcia powalają... :]

    OdpowiedzUsuń