środa, 23 stycznia 2013

więcej kolorów i sukienek dla tonnerki

Coś mam z tym czarnym kolorem, lalki ubieram na czarno, siebie ubieram na czarno. Ostatnio chłopak na zakupach zabronił mi przeglądać wieszaków z czarnymi ciuchami, a mama zabroniła mi szyć z czarnych tkanin. 
Oboje mieli rację :)

Dorwałam piękną szmaragdową tkaninę, niestety na zdjęciach nie widać jak piękny ma kolor, na żywo jest bardziej wyrazisty i wpadający w  zieleń.



Mam nadzieję że nie znudziła Wam się moja Rose.. :) mi się zawsze będzie podobała. Za kilka dni przyjedzie do niej 16" koleżanka :D



A ta sukienka to niestety typowa zapchaj-dziura, muszę uszyć coś lepszego :





Przyjechały też moje lalki Jakks Pacific
jedną z nich znajdziecie na allegro-bo w sumie po co mi dwie -chyba wreszcie wracam po rozum do głowy
A w drugiej jestem bezwzględnie zakochana
Poznacie ją jutro :)

12 komentarzy:

  1. Idealnie uszyte ciuszki - mam nadzieję, że i ja się kiedyś tak nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze niespełna rok temu nie wiedziałam że w życiu coś uszyję. Dla chcącego nic trudnego-poradzisz sobie :))

      Usuń
  2. Ta pierwsza jest niesamowita!! Bardzo podoba mi się jej kolor i fason.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :) pierwsza jest boska a druga to już w ogóle :D Piękne są ! W trzeciej nie podobają mi się te klejnociki , ale ogólnie to ona wygląda ciekawie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze gadasz-mi też się nie podobają :D wyglądają trochę tandetnie.. ale podchodzę do tego tak-nie zawsze szyję coś co mi się podoba, a np. znajdzie się osoba o totalnie odmiennym guście i będzie tymi kamyczkami zachwycona. Wtedy największą radość mam z tego, że mogłam sprawić przyjemność nowemu użytkownikowi sukienki. Trzeba być elastycznym gdy chce się to robić na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba właśnie zapchaj-dziura... ale przypuszczam, że na tej lalce dużo rzeczy będzie dobrze wyglądało.

    Dlaczemu wrzuciłaś Jakks na Allegro akurat teraz, dlaczemu? :(
    Pieniędzy brak, a lalka patrzy na mnie smutno z ekranu. O dollo...

    OdpowiedzUsuń
  6. hej
    wow super , bardzo mi się podobają klejnociki
    pierwsza i trzecia mi się podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki mistrzowskie jak zwykle.. ale zgadzam się z MS te klejnociki tutaj.. no jakoś nie bardzo ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!!!!!!!!!!!!!! Kiecki wyszły PIĘKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szczególnie pierwsza misiepodoba:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki nie odpisałam na @.Ale popieram koniecznie trzeba o sobie pamiętać!!!!!!!!!Gratuluję wygranej kolacyjki.Mam nadzieję, że się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: the dresses are very pretty colors. The first one is awesome! Keep in touch

    OdpowiedzUsuń