czwartek, 24 stycznia 2013

Zapraszam do głosowania =)

A więc stało się, po niespełna roku od okrycia niespożytych pokładów energii i bezwzględnej fascynacji miniaturowym światem,  startuję w konkursie na Blog Roku 2012 :) Jeśli lubicie kreacje jakie szyję, odwiedzacie mojego bloga, jeśli Wam się u mnie podoba, głosujcie. Będę wdzięczna za każdy głos ^^ koszt sms 1,23 dochód zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci niepełnosprawnych i z rodzin ubogich. 
Dzieci z tego obozu nie mają lalek ani innych czasoumilaczy,ale dzięki Waszym smsom mogą odzyskać cząstkę dziecięcej radości.
My spełniamy nasze zachcianki z dzieciństwa często już w dorosłym życiu, pozwólmy więc innym w to życie godnie wystartować.


3 komentarze:

  1. A ja zagłosowałam :)
    Może i nie wygrasz, ale fajnie, że ktoś usłyszy o tym hobby i miejmy nadzieję - może stanie się bardziej popularne i nikt nie będzie patrzył na dorosłych ludzi z lalkami jak na dziwaków...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: of course I want to win your blog. I will vote. You are very talented .... keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mowiac lalki od zawsze napawaly mnie strachem, ale po obejrzeniu Twoich artystycznych zdjeci prawie prawie skusilabym sie na jej zakup :) Pozdrawiam i zycze powodzenia w konkursie! Zapraszam tez do siebie :)
    http://catnthecity.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń