czwartek, 24 stycznia 2013

Przyjechały moje Jakks'y - zostaje tylko jedna


Nie upłynęło dużo czasu a moje lalki dotarły do Polski. 
Zamówiłam dwie choć miała być jedna.
Nie są zbyt łatwo dostępne więc skorzystałam z okazji z myślą że czarnulek w kolekcji nigdy zbyt wiele.
Od razu miałam konkretny plan co do tych lalek.
Zmienić im buźki, i ubrać w niepowtarzalne stroje. Na razie nie będę zdradzać jakie.
Jednak gdy zobaczyłam niebieskooką lalkę moja koncepcja troszkę upadła.. 
błękit jej oczu, może bardziej pociągłe rysy nei pasowały mi do roli w jakiej chciałam ją widzieć.
Dlatego z miejsca postanowiłam że  w domu zostaje jedna, a tą muszę sprzedać czym prędzej bo ne daj Bóg się do niej przywiążę. 
Kolekcjonuję lalki od roku i jak wiecie żadnej dotąd nie miałam serca sprzedać,
to dlatego że z czasem zyskują w moich oczach ..charakter  <ściana> Strasznie się do nich przywiązuję i po paru dniach najgorszej brzyduli bym nikomu nie oddała xD
 Ale poszłam po rozum do głowy i nim ślicznota rozgościła się w domu trafiła na aukcję allegro. Tak więc MACIE SZANSĘ JĄ ZDOBYĆ =)
Druga laleczka ma już zmieniony makijaż i powoli dobieram tkaniny do jej nowego stroju. Biedaczka nie wcisnęła tyłka w żadne barbiowe ubranko. 
a teraz kilka zdjęć poglądowych

Otrzymałam maila z pytaniem odnośnie długiej szyi lalki

Lalka ma dłuższą szyję, ale nie wygląda to na defekt mechaniczny.
Wyjęłam lalkę z pudełka i poddałam ją "obdukcji".
Ku mojemu zdziwieniu głowa lalki jest umieszczona na całej konstrukcji którą rozrysowałam poniżej
-gumę w przenośni oczywiście, bo nie wiem co to dokladnie za tworzywo.
W szyi wymacałam dużo łączeń kulkowych i plastikowych pierścieni
Wygląda na to, że tak miało być,
choć i mnie dziwi ta długość szyi.
Zajrzałam też do głowy drugiej lalki która zostaje u mnie w domu,
tam wygląda to tak samo.
Nie da się u niebieskookiej wcisnąć głowy bardziej bo można uszkodzić konstrukcję
Bynajmniej ja lalkę pierwszy raz mam w ręku i może ktoś z kolekcjonerów zna się na tym lepiej.




tu w trakcie oględzin widoczne łączenie kulkowe
 
tak więc zainteresowanych nebieskooką pięknością odsyłam do aukcji poniżej
a na jakks z fiołkowymi ślepiami musicie troszeczkę poczekać, z pewnościa poświęcę jej nie jedna notkę, jestem nią oczarowana :D
wszystkie lalki powinny mieć takie kształty!

8 komentarzy:

  1. bardzo,ale to bardzo apetyczne kształty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Daję wam moje błogosławieństwo-niech Dobry Duch Allegro będzie z wami :)

    Ciałko ma lalka bardzo interesujące, dużo bardziej mi się podoba niż Barbie. Jedyny mankament tkwi w artykulacji...takie piękne dziewczęta (bo twarze mają cudne), a sztywne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztywne to są model muse :) te laleczki zginają łokcie w 3 stopniach i tak samo kolanka. Pokazałabym sesję z udziałem jakks jak się zabawia z kenem to zobaczyłabyś że żadna z niej sztywniara. Ale wiadomo takie zdjęcia-choćby najładniejsze, nie trafią na bloga :P heheh

      Usuń
  3. Rozumiem. Ale ruchome nadgarstki dodają lalce uroku, tyle możliwości...
    Zresztą odkąd odkryłam http://www.dannychoo.com/post/en/25323/Doll+Body.html to otworzyły mi się nowe horyzonty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osz w d... ! myślałam że gałki oczne pogubię ! Moja pierwsza myśl - jak...jak uszyć na to ciałko ubranko O_O wow niezłe odkrycie

      Usuń
  4. A ja szukałam kogoś z kim mogła bym zamówić następną lalkę.....Moja ruda Sara kupiona dość dawno. Przydala by się przyjaciółka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa lalka, chciałabym zobaczyć co dla niej wymyśliłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: these dolls have a very pretty face but I prefer the body of Barbies. I think the clothes are better in the bodies of Mattel. keep in touch

    OdpowiedzUsuń