sobota, 5 stycznia 2013

Katalog serii lalek Jakks Pacific ( miękkie, naturalne ciałka)



Rano wiedziałam tyle co Wy-czyli niezły ze mnie szperacz


lalki z serii the pussycat movie


1. trio z ogonami

zdjęcie z aukcji eBay

2. trio z gitarami ( flickr)
Obrazek


lalki z serii Charlies Angels w dwóch wersjach (flickr)
1.



Obrazek


2.
Obrazek


Lalki z serii Elle Magazine  (nie wiem ile dokładnie lalek wyszło z tej serii)
Only NM dała mi cynka że te lalki mają 15,5 cala czyli prawie tyle co lalki Tonner


Ta seria dzieli się na
1. Trend Watch
2. City Chic


 Seria G.I.R.L Force

w pudełku

i bez pudełka 


 i wiele innych modeli

oraz
Lalki z serii  FASHION DOLL COLLECTION 'THE PICKET FENCE'
czyli gołe lalki jak ta którą kupiłam (poprzedni post)


znalazłam też zdjęcia samych główek



nie jestem pewna czy to wszystkie

zdobyłam całą tą wiedzę dzisiaj, niektórzy pewnie przekonali się jak ciężko dowiedzieć się czegoś na temat tych lalek i znaleźć ich zdjęcia  w sieci.

ciałkom przyjrzycie się na blogach innych kolekcjonerów
linki :
http://loreen-pl.blogspot.com/2010/02/jakks-pacific-doll-kylie-minogue.htmlhttp://gabi-5mates.blogspot.com/2009/12/lalka-jakks-pacific-doll.html
Ciałka mają miękkie brzuszki, są artykułowane w łokciach i kolanach
całe pokryte tworzywem przypominającym gumę które niestety łatwo mozna zafarbować nieodpowiednim (ciemnym) ubrankiem
Na ich stopy pasują np. buciki od MonsterHigh ale są ciut przydługie, na szerokość akurat (całe info od koleżanki z  FB)
Te lalki NIE SIADAJĄ
a jak ktoś się będzie upierał to lalke może połamać
ich możliwości ruchowych nie będę opisywać dzisiaj, bo zdjęcia które znalazłam w sieci są tragiczne.
Opisze i zaprezentuję ruchomość lalek Jakks gdy listonosz przyniesie moją do domu czyli za ok. 3 tyg.

Całuski ;*

6 komentarzy:

  1. Są przepiękne! To moje osobiste zdanie, ale lalki tej akurat firmy wydają mi się dużo ładniejsze od Mattelowskich- pacz Winx.
    Która zawita do twojego domu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka z The picket fence, czarnowłosa, czerwonousta z niebieskimi oczami :)

      Usuń
  2. Są śliczne :) Zgadzam się z autorką komentarze o Mattelowskich Winxach. Nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ma rudą Picet fence i Kylie minogue i kilka niezidentyfikowanych, nistety nie doczekały sie jeszcze posta na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I had not seen these dolls. They are very original. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiam... Czy te lalki mają wymienne głowy w dosyć swobodny (bezpieczny dla nich) sposób? Pytam, bo posiadam główkę od Drew Barrymore z Aniołków Charliego, ale nigdy na żywo nie oglądałam żadnej z tych lalek, a chcę zakupić jedną i nie wiem, czy mogłabym jej te główki zamieniać, jeśli zechcę. Byłabym niezmiernie wdzięczna za jakiekolwiek informacje. Twoja czarnowłosa bardzo mi się podoba, szczególnie jej twarz, bo nie jest ani kiczowata, a ni nie ma dziwnej miny,

    OdpowiedzUsuń