czwartek, 6 grudnia 2012

to jest dopiero Magia Świąt !

Nie uwierzycie kto został moim Świętym Mikołajem !

Zrobił się już wieczór, cały dzień trwałam w agonii przez bóle które mi doskwierają-ale na tym koniec prywaty- rozmyślałam o wielu sprawach które mnie dręczą, o wielu nieprzyjemnościach, dziś np. przeczytałam że zostałam oskarżona o szykanowanie innych użytkowników forum.. Ciekawe że moje posty widzi każdy, a jednak znaleźli się tacy co w to wierzą.  To jednak sprawa maleńka i nieistotna przy tych które mam na co dzień. Jak to ja, po raz ęty tego samego dnia zajrzałam na maila, a tam wiadomość od mojego Mikołaja..a raczej Mikołajki..
oczywiście szybko odpisałam..




;)





dowód nadania przekazu pocztowego widziałam na zdjęciu, jest tam pieczątka z datą itp.. ale jako żem człowiek przezorny zaczekam aż faktycznie je dostanę.

Dzięki temu mój absolutny numer jeden trafi do mnie o wiele szybciej  :D !!!!!!!!!!!!!
i jeszcze zostanie na prezenty dla Bliskich. Może w prezencie urodzinowym dla Mamy zabiorę ją do teatru ?

Powiem Wam jeszcze coś odnośnie dnia wczorajszego..
Kolejny raz stwierdziłam że moja pasja ma swoje ukryte zalety.
Gdy na stypie po pogrzebie mojej babci, rodzina (daleka i raczej mi nieznajoma)  dowiedziała się o moim zajęciu, nikt nawet nie znalazł czasu by zapytać mnie o moje sprawy prywatne.Jak najbardziej w celu uniknięcia niewygodnych pytań zalecam opowiadanie o lalkach, pochłania to słuchaczy bez reszty :D

Potem przez wiele godzin ratowałam włosy lalek mojej kochanej siostrzenicy - cód miód dziewczynka tak samo urocza jak siostrzeniec :)
Laleczki to Arielka i Roszpunka firmy Disney'a.
Ich niesamowicie długie włosy były tak samo niesamowicie skudlone, rece bolały ale radość siostrzenicy bezcenna, a ja nie zamulałam przez ten czas przy stole.. więc jakoś ten dzień przeżyłam i to robiąc to co lubię.

10 komentarzy:

  1. I to jest dopiero dobra wiadomość! :D
    Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie :) To bardzo miła wiadomość :) Już nie mogę się doczekać kiedy spełnisz swoje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się cieszę ^.^
    Zrobiłaś prezent siostrzenicy.
    Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że nie będzie pamiętała tego dnia jedynie negatywnie, z tytułu pogrzebu prababci.. chociaż zapytała mnie "Ciociu a widziałaś jak babcię Marysię spuszczają do grobu?" to jednak później była totalnie zakręcona w temacie lalek i cieszyła się że na nowo może im zapleść włosy i pochwalić się koleżankom jak ich mamy mogą odnowić zniszczone lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że nadal masz szansę na realizacje tego lalkowego marzenia:) Mam nadzieje, że wkrótce zobaczę u Ciebie tę latynosko-hinduskę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz inną piękność, jedną z 300 egzemplarzy na całym świecie, i dużo większą od utraconej basics-hinduski..którą może znowu kiedyś upoluję.

      Usuń
  6. fajnie,że odratowaąłś kudełki lalkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra wiadomość. Gratuluję !!!
    Czekam na pokazanie marzenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra nowina. Gratuluję !!!
    Czekam na pokazanie marzenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń