czwartek, 13 grudnia 2012

tajemnicza 16" w moim domu

Przedstawiam Wam moją pierwszą lalkę Tonner 16 "
Na ciałku Antoinette
 :) 



Te parę zdjęć zrobionych w moim domu są dowodem na to że cuda się zdarzają :D
Jakieś 2-3 miesiące temu przepadłam z kretesem za tą lalką, sądziłam że nigdy nie odważę się na kupno takiej lalki. Tonnerki nie bardzo chwyciły mnie za serce, znałam przede wszystkim te o moldzie Sydney..
Ale gdy zobaczyłam TĄ lalkę, nie liczyła się cena, ani to że jest tak trudno dostępna, wręcz nie do zdobycia..
MUSIAŁAM JĄ MIEĆ !
Aniu dziękuję Ci za spełnienie tak ogromnego marzenia i za przemiłe odwiedziny ^^
Gościłyśmy się dzisiaj we 3 :) Ania przywiozła mi moją tonnerkę osobiście, i przywiozła ze sobą mnóstwo swoich lalek, FR,Poppy Parker, Tonnerki
FR 12" PP 12" Dynamitki 
Dolączyła do nas Kasia która miała niezwykłą motywację by napisac kolokwium w ekspresowym tempie Hahaha 
Razem nie mogłyśmy wyjść z podziwu, zamarzła kawa, herbata, a my w kółko nadawałyśmy i porównywałyśmy różnorakie ciałka lalek Ani.
Zdjęcia robiła Kasia więc pewnie przeczytacie o tym spotkaniu na jej blogu >KLIK<
mi szczęka opadła, nie miałam czasu chwytać za aparat tak pochłonięta byłam podziwianiem kolekcji Ani.

A moją pierwszą lalką Roberta Tonnera jest..

Cherished Friends Exclusive Rose Basic Raven Robert Tonner Limited Edition 300
 a tutaj tonner z barbie






13 komentarzy:

  1. Dark ja jeszcze w proszku...! :)
    A Suzette wspaniała! Ale ogromna ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany. Nie wiedziałam, że tonnerki są takie duże :D
    Śliczna ta lala

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    świetna duza lalka , podoba mi się zdjęcie z kotkiem
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna nie ma co :) Czy Ty chcesz żebym chorowała???Sukienka fantastyczna :)i widzać że polubiła nowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, Twoja nowa lokatorka jest śliczna :)
    Zabawnie wygląda na zdjęciu gdzie wita się z Barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oja ależ ogromna! Hm..chociaż tak naprawdę niższa od mojej Gi o 2 cale więc to po prostu złudzenie:) Przypomina mi Arwenę z Władcy Pierścieni. Ciekawa jestem co dla niej uszyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiego wspaniałego nabytku !!! Ona jest rewelacyjna. Te panny były chyba limitowane do 300 sztuk i tylko na zapisy.
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, były. Tym bardziej jestem dumna z jej posiadania ^^

      Usuń
  8. Zdjęcie zapoznawcze BOSKIE! Co prawda Tonnerki, to nie moja bajka (nie wiem jak piękne by nie były, to jakoś nie potrafią skraść mego serca a widziałem ich już kilka na żywo i nic, jestem jak głaz, za to jak widzę Superstara, to się rozpływam) ale doceniam jej urodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow,jaka ślicznota!!!zazdroszczę ci szczerze!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lalka i bardzo pasuje do Ciebie. Jestem ciekawa jak będzie Ci się szło na większą modelkę. Z niecierpliwością czekam na Twoje prace.
    Bardzo zazdroszczę spotkania!!! Jestem ciekawa, czy dopadł Cię wirus na inne lalki.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna z ładniejszych tonnerek! Aż mi smaczka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I did not know that Tonner dolls were so high ... I prefer the body of Barbies ... We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń