piątek, 7 grudnia 2012

sweterki

Pierwszy raz uszyłam jedną rzecz w kilku egzemplarzach, jeden sweterek wędruje do Magality, drugi na sprzedaż a trzeci zostaje w domu dla mych panien.

Do tego dla Magality uszyłam jeszcze sweterek świąteczny..jednak nie jestem z niego do końca zadowolona. Ale adres mam więc jak coś lepszego zmontuję mogę wysłać ^^
 Jasne sweterki są beżowe ze złotą połyskującą nitką, na żywo wyglądają pięknie, ale tego złota na zdjęciach nie widać. Do tego łatwo się zakładają, bo są z elastycznej tkaniny. Będę na taką jeszcze polować :)






13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie - wszystkie są fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubrania! Lalki i manekiny lalkowe świetnie w nich wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne! Niesamowicie podoba mi się ten świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej
    śliczne sweterki ,
    pozdrawiam życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne te sweterki!!! Szczególnie te złote - kojarzą mi się z bluzką z jednego zestawu Basics! Już się nie mogę na niego doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba znowu zeżarło mi komentarz ;/ Ale nic napisze jeszcze raz! Sweterki są piekne - szczególnie te złote - nie są czasem podobne do jednej bluzki z zestawu basics? Już się na te ubranka teraz na prawdę nie mogę doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie są, bo sweterek basics był przedmiotem mego pożądania :D co będę kupować jak mogę sama taki uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Kobieto masz złote ręce :)
    Przepiękne sweterki. Wybrałaś bardzo ciekawy odcień szarego- taki lekko gdzieniegdzie połyskujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne sweterki,materiał fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te sweterki, są pięknie zrobione. Te beżowe przypominają mi ten z zestawu basics, który muszę przyznać wpadł mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń