poniedziałek, 10 grudnia 2012

Skala rośnie !

Mój chłopak bardzo się ucieszył gdy pokazałam mu lalkę którą kupiłam, nie zraziła go nawet niebotyczna cena którą za nią lada dzień zapłacę.
Jest moim absolutnym numerem jeden!
Będzie kolejnym "odłamem" w mojej kolekcji. Podobnie jak hybryda Little Dal + obitsu 11cm wymaga specjalnego traktowania.
Tym razem nie będę zwlekać z zakupem odpowiednich butów i przydasi jak w przypadku hybrydki (Emilki) :)
Zaszalałam i kupiłam jej dziś aż 3 pary ;D
Popatrzcie na te cuda... ^^




15 komentarzy:

  1. Tonnerówny (?) właśnie dlatego do mnie przemawiają- bo ja tak uwielbiam buty i zawsze mi mało;P
    Wiesz, myślę, że dla Twojego mężczyzny ważniejsze jest Twoje szczęście (lalki) niż to ile czasami trzeba za nie zapłacić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowe buty - rewelacja !!! tylko one chyba nie są na Tonnerkę tak jak te pozostałe ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością są :) na tonner antoinette :) ciężko było te cuda znaleźć, a marzyły mi się kozaczki i to w tym stylu ;D

      Usuń
  3. Te środkowe faktycznie - OBŁĘDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak i trzecie wzięłaś.. ;) Boooskie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś! Ale warto bo butki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Wszystkie na Tak!!! Fantastyczne :) Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no szalejesz :D fajne buty ! pierwsze są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  8. o butach to ja nie bede mowic, wiaodmo :) wiem nawet u kogo kupowalas :) Pytalas wczesniej czy aby ann pewno dokladnie pasujaZ? bo w przypadku kozakow, botkow pasuja srednio na jeza. wchodza ale nie sa idealnie dopasowane
    . Gratuluje zakupu tonnerki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że te kozaki i tak brałabym w ciemno-bo strasznie mi się podobają, a w opisie aukcji było napisane że są przeznaczone dla Antoinette :)

      Usuń
    2. Heheh :) U mnie tez sprzedawca pisal ze pasuja na antoinette ale nie pasuaj idealnie. U tego saego kupilysmy ;) zobaczysz na miejscu ;)

      Usuń
  9. Buty świetne i super prezentują się na nogach tajemniczej Tonnerki (sądząc po butach właśnie).
    Gratuluję udanych zakupów :))) Ja doskonale rozumiem szaleństwo butowe, bo ciągle mu ulegałam, a teraz staram się nie wchodzić na pewne strony ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: These pictures are very cool. I really like the black boots. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Tonnerkowe buty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Złote butki wymiatają:) Chciałabym takie w realu:)

    OdpowiedzUsuń