niedziela, 25 listopada 2012

Przemiłe odwiedziny =)

Jeśli widzisz tą lalkę w mojej dłoni, to znaczy jedno ! Była u mnie Kate :)

tak tak..widać ją w tle za cudowną Hope Diamond - skorzystałam z chwili nieuwagi :P
a co !
Kasia zabrała dziś do mnie swoje 3 cuda.. Każda lalka była tak inna i piękna.








To co nieraz widzimy na zdjęciach sprawia zupełnie inne wrażenie. Gdy trzymałam w dłoni Barbie Silkstone miałam wrażenie że trzymam dzieło sztuki, ciężką rzeźbę nie tylko lalkę.
Zrobiła na mnie ogromne wrażenie.
Tak samo jak ognistowłosa Mackie, ta suknia, ta biżuteria, każdy detal w  makijażu.Cudowna.
Aż trudno uwierzyć że ma ten sam facemold co moja Barbie BigBen.
Nie będę dodawać dużo zdjęć bo zdjęcia robiła głównie Kasia i nie będę dublować postu, ja zaś przyssałam się do jej diamentowej panny :D

Kasia zaś zachwycała się moją Basics..fotografowała ją w zielono-złotych frędzlach (bo tak się zawsze zbieram do roboty że później lalka pupą świeci) więc zaraz po spotkaniu wzięłam się za szycie :)

before
after

JA NIE POJMUJĘ jak można mieć TYLE lalek i nie mieć wśród nich żadnej z headmoldem mbili.
Kasiu POPRAW SIĘ ;D ! ręczę za nie własną ręką-inaczej szyć bym już nie mogła.

Spędziłyśmy bardzo miłe popołudnie, zupełnie inaczej jest obmacać wszystkie lalki, na żywo porozmawiać z drugą kolekcjonerką niż przez internet. Buzia mi się nie zamykała, dostałam takiego powera że spaliłam czajnik, a obiad ugotował się dwa razy..  ja przysięgam -chłopaka, mamy, sąsiadów zapytajcie, jak jestem sama w kuchni jestem masterchef'em.. ale jak tylko zacznę gadać czy to do chłopaka czy do koleżanki-zawsze coś schrzanię.
Nasza kochana BarbieDream pamiętała też o mojej Emilce (hybryda little dal na obitsu 11)
I podarowała jej cudowny własnoręcznie robiony komplecik wypoczynkowy.

Ci którzy widzieli kanapy autorstwa Kasi znają już jej precyzję.. ale te mebelki są dużo mniejsze, a są takie zgrabniutkie! Opad szczęki O_o i na dodatek są błekitne.. właśnie w takiej kolorystyce planowąłam urządzić przyszły domek Emi.
Jestem taaaka happy ^^
Dziękuję dziękuję dziękuję
ja też o Tobie nie zapomnę !

Na zdjęciu widać też cudowności z wymianki wykonane przez Wilandrę, którą miałam okazję poznać tego samego dnia na dworcu w Lublinie (była przejazdem) . Miałyśmy co prawda tylko 5 minut ale wiem że gdyby była sposobność przegadałybyśmy nie jedną godzinę. Bardzo sympatyczna z niej osóbka :)

Chciałam też potwierdzić że moja Kicia z miejsca całkowicie zaakceptowala Kasię, a ona ma czuja do ludzi ! :D
 kicia wystawiła Kasi brzusio do głaskania gdy przeglądałyśmy tkaniny

Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania, i bardzo się ciesze że mieszkamy z Kasią tak blisko :)))))))
jak trafilam na nasze forum to jedynie marzyłam o takim kontakcie z innymi lalkomaniakami.
Ale coraz częściej się przekonuję że nasz Lublin w lalki obfituje :D
goddes Kasi -czekoladka i mój rudzielec.

Cały szał miał miejsce w piątek :) niestety nie udało mi się napisac notki za jednym przysiadem, gdyż cały weekend przesiedziałam na zajęciach, i jedynie  udało mi się wyrwać z kochanym do kina na ATLAS CHMUR - fantastyczny film. tylko dopiero po czasie spostrzegliśmy że to seans 3 godzinny i o 1 w nocy drałowaliśmy do domu.. by o 6 wstać i lecieć do szkoły.. ale ten film był tego wart.

Dziękuję Ci Kasiu za spotkanie !!!

15 komentarzy:

  1. To prawda że Hope Diamond jest piękną i wyjątkową lalką. Niektórzy twierdzą że "Mackie" są nudnymi lalkami, jednak nie mogę się z tym zgodzić, w różnych odsłonach ta lalka jest piękna i nie powtarzalna. Do "mbili" jakoś przekonać się nie mogę, chyba musiałabym zobaczyć na żywo a jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyło mnie, że czekoladka i rudzielec mają ten sam mold O_o

    Wyglądają tak różnie. To samo dotyczy BigBen i Hope, aczkolwiek tam podobieństwo nieco łatwiej dostrzec.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ super spotkanie!jak ja wam zazdroszczę!można spotkać sie z drugą soobą,zmacać pięne lalki,poprostu poplotkować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj super ;D Wszytsko jak najbardziej fajne, nawet Kasie w tle widac ;pppp Ja też miałem meet w KRK, z pewnym lalkomaniakiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :) Na szczęście to Hope jest na pierwszym planie a nie ja ;) (chwała za ten telefon!:)
    Bardzo miło wspominam sobie to spotkanie! Koniecznie musimy się częściej widywać "sąsiadko"! :)
    A Mbili... No musi poczekać w kolejce! Ale jestem nią zachwycona, więc na pewno jakaś do mnie trafi!
    A ta suknia! Genialna jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) fajne są takie spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna Kota jest cudowna! swego czasu miałam też podobną Kicię- zwała się Dzika Śliwka. Bardzo się cieszę, że udało Wam się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też po pierwszym kontakcie z Silkstone doszłam do wniosku, że jest lalka obronna, bo taka ciężka, ze jak walniesz nią kogoś w łeb to kaplica!
    Kreacja Twojej basic jest zniewalająca! Jednocześnie elegancka ale i egzotyczna jak lalka. Dawno żadne lalkowe wdzianko nie wpadło mi tak bardzo w oko.
    No i samego spotkania bardzo zazdroszczę! Jak ja bym chciała choć raz tak się z kimś spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka dla Mbili jest przepiękna, ja mam ostatnio fazę na frędzle i dlatego podoba mi się w dwójnasób.
    Czarna Kicia jest cudowna. Ogólnie, zazdroszczę spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój 08 jest nie z tej ziemi:)

    Gratuluję spotkania, zwłaszcza że jak obie piszecie bardzo Wam się udało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę, że to piszę ale zakochałem się u Ciebie w Barbie BIGBEN-ie. Ja niereformowalny miłośnik Superstarów wręcz nimi zahipnotyzowany i jakby po lobotomii stwierdzam, że podoba mi się inny mold! ;) Świat się kończy :)
    A tak z innej beczki. Ja też lubię spotkania lalkowe bo zawsze jest zabawnie, wesoło i miło a o to chodzi :) Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że super spotkanie - jak zawsze zazdroszczę. :)
    Suknia jak pisałam na forum - zjawiskowa! Co to za sztywny materiał, z którego uszyłaś górę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: I envy the meeting. I love meeting people who also collects dolls ... Nice photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  14. Emilka wygląda w tym komplecie idealnie :D Jestem ciekawa jak spodobały się jej pozostałe ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkania są rewelacyjne :) Trochę wam zazdroszczę. I jakie piękne lalki prezentujecie i do tego w prześlicznych strojach. Gratuluję również prezentu !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń