piątek, 9 listopada 2012

Eleganckie cętki

no może cętki to nie są, bo raczej to przypomina skórę węża, ale że przez barwy wszyscy mówią że to pantera to niech będzie.

Uszyłam ją na sprzedaż, jako że zbieram naprawdę dużą kwotę na lalkę dużego kalibru
muszę być bardziej wydajna w szyciu.
na szczęście nie mam długów więc zaczynam z czystym kontem.

Sukienka miała być zupełnie prostą princeską..ale jakoś tak zawsze w trakcie szycia wychodzi..
"a to zaszewki, a to tasiemki, no to między tasiemkami guziczki przyszyję..no to może jeszcze rękawki..
a jak rękawki to i ściągacze.." i tak oto powstała :







12 komentarzy:

  1. Nieraz w trakcie szycia tak modyfikuje się projekt, że wychodzi coś całkiem innego od początkowego zamysłu ;)
    Sukienka jest bardzo elegancka, ślicznie wygląda na lalce, szczególnie ułożenie rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kreacja!! Choć mam wrażenie że na mm lezy a raczej wisi... Jakoś tak płasko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wyszła świetnie :))) Chyba często się zdarza, że w trakcie pracy projekt nam jakoś się zmienia (mnie się zdarza).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej
    lalka jest po prostu śliczna , świetne fotki
    a kreacja cudna
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa, najbardziej podobają mi sie rękawy i ich umarszczenia.sądzę,że sukienka szybko znajdzie nabywcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. leopard clothes are always sexy!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie buty nigdy nei wygladaja tak jak zaplanowalam, ulegaja ciaglym modyfikacjom ;) takze normalka ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym w takich ciuchach chodziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, bardzo elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro jedzie do klientki z Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: Congratulations on sewing this dress. I love the leopard print. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń