poniedziałek, 5 listopada 2012

Barbie Big Ben

Mam ją od tygodnia :P
jedna z ciekawszych lalek na mojej wish-liście
Jak zwykle trafiła mi się lalka za mega promocyjną cenę-wiem że to może już niektórych irytować ale mam zwyczajnego farta.

Suknia na żywo jest nieziemska- do tego wskazówki zegara sa ruchome. 
złote tasiemki i delikatny odpinany tren dodają jej szyku, pod suknią zaś ma piękne-jedne z najładniejszych butów model muse (zdjęcie później)
czekoladowe pantofelki z odkrytymi palcami i z paskiem zapinanym na pięcie.

Jestem szczęśliwa że lalka ma biżuterię, brakuje mi tego u lalek z serii Basics ( z wyjątkiem plażówek)


Jest to pierwsza lalka z moldem Mackie w mojej kolekcji



2 zdjęcia z flickra-mnie nie udało się uchwycić jej pięknego makijażu



Od razu znalazła bratnią duszę wśród innych lalek zamieszkujących mój dom
 Jako że jest to kolejna lalka w krótkim okresie czasu, nie mam pomysłu na imię dla niej ? (Weronica? yy...)
A może Wy macie jakieś propozycje?

16 komentarzy:

  1. Gratuluję, jej sukienka jest rewelacyjna.
    Czekam na zdjęcie butów, jestem ich strasznie ciekawa :)
    A imię, hmm, z uwagi na to, że "lalka jest z Londynu" to może Elisabeth ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sukienka :3
    zgadzam sie z koleznaka na górze, Elisabeth była by fajna chyba że Kate ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna gratuluję a sukienka super :)A ja bym postawiła na Kate :) Jak już idziecie tym tropem...Elisabeth...
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna faktycznie! Zastanawiam się, czy ona ma w sobie mechanizm zegara?
    Może nazwiesz ją BiBi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna lalka :) Bardzo Ci jej zazdroszczę, tym bardziej, że w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam żadnej lalki z tym moldem.
    Suknia przepiękna. Makijaż również jak najbardziej współgra z całością. I ten kolor włosów- po prostu cud malina :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że ta laleczka potrzebuje angielskiego imienia:) Mnie sie ciśnie na myśl tylko oklepane Jane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha Kate do niej pasuje ^^ :P
    A tak na poważnie - jest przepiękna! Ale to chyba moje zamiłowanie do mackie mną rządzi! Piękna, subtelna brunetka :)
    Jako fetyszystka lalkowych butów - czekam na ich zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I love Barbie Big Ben. She is beautiful. Great buy. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. A może Lisa ? Agnes ? xD śliczna jest!!! Mnie tam twój fart nie irytuje, sam go mam dośc często, więc cie rozumie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes to tak jak ja ;p ale nie jest do mnie podobna..

      Usuń
  10. Gratuluję zakupu! Podoba mi się jej suknia a makijaż ma prześliczny: taki delikatny i subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna!aż mnie skręca z zazdrości :P a imię....hmmm....jakieś Brytyjskie!Annabelle?

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no no! Ależ jestem zaskoczona!
    Przyznam, że te lalki nie podobały mi się zbytnio, ale jak zobaczyłam zbliżenie na buzię lalki to oniemiałam.
    Piękna! I po trzykroć piękna!
    Suknia nie bardzo mi się podoba, bo jest trochę zbyt ekstrawagancka, ale co ja tam wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to mas zjuz pelna kolekcje, ostatnio widze ze popadlas w lalkowe szalenstwo :P mi jakos pasuje do niej imie Izbelle, torche mi Soche przypoimna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne ! Isabelle... hmm pasuje mi do niej.

      Usuń
  14. Świetny nabytek. Gratuluję !!! Ma rewelacyjną sukienkę :)
    Wraz z najnowszą przyjaciółką obie są bardzo reprezentacyjne :)))
    Pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń